تور تبریز کندوان مهاباد 1403 :

تور 3/5 روزه تبریز کندوان مهاباد {1403}

پرداخت شما (تومان) :
4,950,000 تومان
10 %
تخفیف
5,500,000 تومان 550,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    تبریز

    شرایط استفاده

    جهت مشاهده تاریخها و رزرو تاریخ خود وارد قسمت مشاهده و خرید شوید.

    در صورت موجود نبودن تاریخها حتما قبل از رزرو جهت تاریخ و ظرفیت با آژانس تماس گرفته شود.

    محل و ساعت و اطلاعات دقیق حرکت از طریق شماره مسافر ثبت نام کننده شب قبل از حرکت ارسال خواهد شد.

    خریدار محترم لطفاً پس از ثبت خرید جهت اعلام مشخصات خود و هماهنگی های لازم تماس گرفته شود.

    شماره واتساپ آژانس   09054480389-09054480390

    66567643-66567644   شماره دفتر آژانس سفرهای دور و نزدیک

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور 3/5 روزه تبریز کندوان مهاباد

    دو شب و سه روز اقامت در هتل با صبحانه در هتل 3 ستاره

    گشتها:

    ایل گلی ، مسجد کبود ، مقبره الشعراء ، روستای صخره ای کندوان ، منطقه توریستی بند

    مراکز خرید نقل و سوغات ، رودخانه صوفی چای ، کلیسای ننه مریم

    اتوبوس توریستی وی آی پی 32 نفره

    ناهار و شام در رستوران به اختیار و هزینه مسافر

    هزینه ورودیه ها با مسافر میباشد.

    کلیه ورودیها و هزینه ترانسفر محلی (نیسان یا مینی بوس)برعهده مسافر می باشد

    بیمه حوادث گروهی مسافران  و همراهی لیدر مجرب و حرفه ای

    خرید و رزرو مسافر از سایت به منزله مطالعه شرایط و قبول آنها میباشد.

    توضیحات

    تور تبریز کندوان مهاباد با سفرهای دور و نزدیک

    تبریز کجاست؟

    تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی و بزرگترین شهر شمال غربی ایران است. این شهر با نزدیک به ۲ میلیون نفر جمعیت، از بزرگترین شهرهای ایران به شمار می‌رود. تبریز از دیرباز به سبب قرار گرفتن در بخشی از جاده ابریشم و همچنین داشتن پیشینه تاریخی کهن، دارای غنای فرهنگی بالایی است و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زیادی دارد.

      تاریخچه تبریز

    تبریز هم در میان شهرهای ایران که به پایتختی برگزیده شده‌اند قرار دارد و در دوران حکومت‌های گوناگونی مانند اتابکان آذربایجان، ایلخانیان، جلایریان، آق قویونلوها و قراقویونلوها و در بازه‌ای از حکومت صفویه پایتخت بوده است. پیشینه شهر تبریز به دوران ایران باستان بازمی‌گردد و آثار باستانی این منطقه به جا مانده از هزاره دوم پیش از میلاد تا امروز است. در دوره قاجاریه، تبریز محل اقامت ولیعهد بوده است.

    جاذبه های گردشگری تبریز

    جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری تبریز متنوع و گسترده هستند و هر کدام بخشی از گذشته و تاریخ این سرزمین و نمایی از سبک زندگی و فرهنگ مردم تبریز و اذربایجان شرقی را به نمایش می‌گذارند.

    از جمله جاهای دیدنی تبریز می‌توان به بازار تبریز، موزه قاجار، باغ ائل گلی، خانه مشروطه، مسجد کبود، تله کابین تبریز، موزه شهرداری، جنگل ارسباران، روستای کندوان و مقبره الشعرای تبریز اشاره کرد.

      بازار تبریز

    این بازار قدیمی با یک کیلومترمربع وسعت، بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده دنیا است؛ بازار بزرگ تبریز به عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی در فهرست میراث یونسکو قرار گرفته است. در این بازار تعدادی کاروان‌سرا، مسجد و مدرسه با نمای آجری و گنبدهای زیبا ساخته شده که نظر هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. بازار تبریز در زمان جاده ابریشم از اهمیت تجاری بالایی برخوردار بود و کسب‌وکار بازار در دوران حکومت صفویان رونق گرفت. بازار قدیمی تبریز در سال ۱۱۹۳ هجری قمری بر اثر یک زلزله دلخراش تخریب شد، ولی به دستور حاکم تبریز (نجف‌قلی خان دنبلی) بازسازی شد. موضوعی که جذابیت این بازار قدیمی را دوچندان کرده، خریدوفروش و کسب‌وکارهای سنتی مردم تبریز است، فعالیت کسبه بازار به حفظ اصالت و هنر دیرینیه ساکنان تبریز کمک کرده است.

    خانه مشروطه شهر تبریز

     این بنای تاریخی در یکی از محله‌های قدیمی شهر واقع شده و در سال ۱۳۵۴ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این عمارت متعلق‌به حاج مهدی کوزه کنانی بوده که به سبک معماری دوران قاجار ساخته شده است. در موزه خانه مشروطه تندیس‌ها، وسایل ارزشمندی مثل سلاح کمری ستارخان و اسناد تاریخی برای بازدید عموم قرار گرفته و سالانه گردشگران زیادی از موزه مشروطه تبریز بازدید می‌کنند.

    مسجد کبود

    از جاذبه های تبریز می‌توان به مسجد تاریخی کبود اشاره کرد. این مسجد باشکوه در قرن نهم هجری قمری در زمان ابومظفر جهانشاه قراقویونلو به دستور دخترش (صالحه) ساخته شد. این بنا هم مثل بازار بزرگ تبریز، در زلزله سال ۱۱۹۳ هجری قمری آسیب شدیدی دید که در پنج دهه گذشته، قسمت‌هایی از آن بازسازی شده است. با وجود این ویرانی، چیزی از زیبایی و شکوه مسجد کبود کم نشده و کاشی‌ها و خطاطی‌های به جای مانده از هنرمندان از این مسجد یک بنای کم‌نظیر ساخته است.

    پارک ائل گلی

    پارک شاه گلی یکی از جاذبه‌های پرطرفدار و توریستی تبریز به‌شمار می‌رود. عمارت ایل گلی در زمان آق‌قویونلوها احداث شد و از آن به عنوان بزرگ‌ترین منبع ذخیره آب به منظور آبیاری باغ‌های مناطق شرقی تا دروازه تهران و تپلی باغ استفاده می‌شد. پارک شاه گلی در دوران صفویان گسترش یافت و در حکومت وقت پهلوی به شهرداری تبریز به عنوان یک گردشگاه عمومی واگذار شد. بهتر است بدانید که واژه (گُل) در زبان ترکی معنی شبیه (رودخانه) دارد. یک دریاچه بزرگ با عمق ۱۲ متر در این پارک وجود دارد و حالا می‌توان در آن قایق‌سواری کرد. باغ و عمارت باشکوه شاه گلی در سال ۱۳۷۸ به لیست آثار تاریخ ملی اضافه شد.

    روستای کندوان

    روستای کندوان، یکی از معروف ترین و شگفت انگیزترین جاذبه های طبیعی استان آذربایجان شرقی و ایران است که شهرت آن در تمام دنیا نیز به گوش همگان رسیده است. زیرا که روستای کندوان،تنها روستای صخره ای جهان است که در آن سکونت می شود. در کل دنیا علاوه بر روستای کندوان، دو روستای صخره ای دیگر هم وجود دارند که یکی از آن ها در شهر کاپادوکیای ترکیه و دیگری در روستای داکوتای آمریکا است اما با این تفاوت که این روستاهای صخره ای خالی از سکنه هستند.

    پیشینه تاریخی کندوان

    روستای کندوان با پیشینه تاریخی ۳ هزار ساله در شهرستان اسکو واقع شده است. خانه های کندویی و کله قندی این روستا در دل کوه قرار گرفته اند که کاملا حاصل فرآیند طبیعی هستند و بدون هیچ گونه دخالت انسانی تشکیل یافته اند. یکی از نکته های جالب درباره روستای کندوان این است که خانه هایش شبیه کندو هستند و سوغاتی روستا نیز عسل طبیعی است! خانه‌های کاملا سنتی، نشاط و صفای روستا، مردمان محلی خون گرم و مهربان، سوغاتی‌های خوشمزه و متنوع، آب زلال و معدنی کندوان از دلایلی هستند که گردشگران از سراسر دنیا به این روستا سفر می‌کنند. روستای کندوان در ۱۵ م اردیبهشت سال ۱۳۷۶ با شماره ثبت ۱۸۵۷ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.

     علت شکل‌گیری روستای کندوان

    شکل‌گیری روستای کندوان و صخره‌های کله قندی آن مرهون موهبت طبیعت و فعالیت آتشفشانی کوه سهند است. ارتفاعات سهند یکی از مهم‌ترین كوه‌های آتشفشانی خاموش ایران است. از دهانه‌های قلل آتش‌فشانی سهند و دیگر كوه‌های آتش‌فشانی، طی هزاران سال، مواد مذاب بیرون جهیده است. این گدازه‌ها در طی قرون متمادی روی هم انباشته شده و به‌تدریج روی آن‌ها پوسته‌ای از سنگ توف (Tuff) در طبقات مختلف ایجاد شده است. توف‌ها و گدازه‌های آتش‌فشانی، به‌وسیله باد، باران و برف در طی هزاران سال متمادی تغییر شكل یافته و به فرم كران در آمده است و كم كم قسمت‌های كم مقاومت و كمتر سخت كران، ریخته و بخش‌های سخت‌تر باقی مانده و وضعیت كنونی را ایجاد کرده است كه بیشتر به معجزه طبیعت شباهت دارد.

    قدمت روستای کندوان

    در مورد ساكنان اولیه روستای کندوان و قدمت آن نظریات متعددی وجود دارد. گفته شده مردمان این روستا عشایری بودند كه قبلا از كندوان به‌عنوان ییلاق استفاده می‌كرده‌اند و از خانه‌های حفر شده در داخل كران‌ها، به‌عنوان منزل موقتی بهره می‌برده‌اند كه بعدها زحمت كوچ را كم کردند و در آن جا ساکن شدند. برخی دیگر معتقدند که در گذشته عده‌ای از جنگجویانی كه از این محل می‌گذشتند، به‌علت موقعیت مناسب محل از نظر نظامی، به‌خصوص موقعیت توپوگرافی آن كه نفوذ از بالای دامنه را غیرممكن می‌سازد، آن را به‌عنوان پناهگاه خود برگزیدند و شروع به حفر خانه‌ها در داخل كران‌ها كردند.

    عده‌ای نیز این روستا را مربوط به دوره‌های پیش از اسلام می‌دانند؛ اما روایتی که از بقیه قوی تر است قدمت روستای کندوان را به زمان حمله مغولان به ایران نسبت می‌دهد. گفته می‌شود هنگامی که مغولان به این منطقه حمله کردند، مردمان روستای زیرزمینی حیله‌ور که در نزدیکی کندوان و دو کیلومتری غرب آن زندگی می‌کرده‌اند به صخره‌های کندوان پناه آوردند و با کندن داخل این صخره‌ها خانه‌های خود را برپا کردند. البته عوامل دیگر مانند بلایای طبیعی و سیل نیز در جابه‌جای اهالی حیله ور به کندوان موثر بوده است.

    شغل مردم روستای کندوان

    حرفه اهالی کندوان تحت‌تاثیر آب‌وهوا و اقلیم این منطقه است. به‌علت ارتفاع بالا و وجود برف در تمام مدت سال و ذوب تدریجی برف‌ها، مراتع طبیعی در اطراف روستا وجود دارد که همین امر موجب شده تا دامداری جزو فعالیت‌های اصلی اهالی به شمار رود. کشاورزی دیمی نیز در دامنه‌ها و زمین‌های ناهموار منطقه در مسیر چشمه‌سارهای پرآب کوهستانی انجام می‌شود. باغداری نیز از دیگر شغل‌های مردمان این روستا است.

    سوغات روستای کندوان

    عسل کوهستان یکی از مهم‌ترین محصولات کندوان است. لبنیات، آب‌معدنی، گردو، گیاهان دارویی، دوشاب یا شیره انگور، عسل و بادام از خوراکی‌هایی است که می‌توانید با خود از این روستا سوغات ببرید. همچنین گلیم، جاجیم و روسری‌های کلاقه‌ای نیز از صنایع دستی تولید شده این مردمان است.

    خشکبار یکی دیگر از سوغات خطه آذربایجان است که به برکت آب و هوای مناسب در اکثر مناطق استان، محصولات خشکبار با کیفیت عالی عرضه می‌شود. در صورتی که در فصل تابستان به کندوان سفر کردید، از میوه‌های خوش‌مزه این فصل و این روستا مانند زردآلو و آلبالو غافل نشوید.

    مهاباد کجاست؟

    مَهاباد، مرکز شهرستان مهاباد و یکی از شهرهای کُردنشین استان آذربایجان غربی در ایران است. مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است. فاصله این شهر با مرکز استان یعنی شهر ارومیه در حدود ۱۱۰ کیلومتر است. بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۶۸٬۳۹۳ نفر بوده‌است.

    پیشینه ی تاریخی مهاباد

     در ابتدا مهاباد یک آبادی بسیار کوچک بوده‌است. در سال ۱۳۰۸ قمری حاکمیت ایل مکری به این شهر منتقل شد و پس از آن مهاباد بسیار توسعه یافت. مهاباد از شمال با میاندواب، از جنوب با سردشت، از شرق با بوکان و از غرب با پیرانشهر و نقده هم‌مرز است.
    این شهر به واسطه تاریخ و قدمتی که دارد، آثار دیدنی و تاریخی بسیار زیادی را در خود جای داده‌است. هم‌چنین آب و هوای مهاباد به گونه‌ای است که مکان‌های گردشگری و طبیعی بسیار زیادی در آن وجود دارد.

     

    جاذبه های گردشگری مهاباد

    این شهر به واسطه تاریخ و قدمتی که دارد، آثار دیدنی و تاریخی بسیار زیادی را در خود جای داده‌است. هم‌چنین آب و هوای مهاباد به گونه‌ای است که مکان‌های گردشگری و طبیعی بسیار زیادی در آن وجود دارد.

    حمام میرزا رسول

    حمام تاریخی میرزا رسول از سال ۱۳۸۰ به بعد به یک موزه مردم شناسی تبدیل شده‌است. این حمام قدمت بسیار زیادی دارد و در نزدیکی بازار و در مرکز شهر واقع شده است. سبک معماری این حمام به‌گونه‌ای است که کارشناسان تاریخی آن را به دوره صفوی و یا قاجار نسبت می‌دهند. این حمام از قسمت‌های مختلفی همچون سربینه، گرم‌خانه و فضای انتقالی تشکیل شده‌است. گنبدهایی بر روی سقف این حمام ساخته شده‌اند که هر کدام به چهار نورگیر مجزا مجهز شده‌اند. این گنبدها بسیار دیدنی هستند و کاشی‌های فیروزه‌ای آن‌ها نیز بسیار چشم‌نواز هستند. در بخش موزه‌ای این حمام، وسایلی که نشان‌دهنده فرهنگ و شیوه زندگی مردم این منطقه بوده‌است، در معرض نمایش قرار گرفته‌است. در این موزه مردم شناسی، لباس‌های مردم کرد و لباس‌های محلی مهاباد نیز به نمایش گذاشته شده‌است که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

    بازار مهاباد

    یکی از محبوب‌ترین اماکن گردشگری برای مسافران، بازدید از بازارهای محلی و غیرمحلی یک شهر است. بازارچه‌های مهاباد اجناس بسیار متنوعی برای فروش دارند. یکی از مشهورترین بازارهای مهاباد، بازارچه لباس‌های تاناکورا است که در نزدیکی ترمینال قرار گرفته‌است. بازارهای مهاباد دارای فروشگاه‌های همچون لوازم برقی خانگی، صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، وسایل تزئینی، طلا و بدلیجات و ... است. یکی از مراکز خرید این شهر، بازار اصغری مهاباد است که چهار طبقه مجزا دارد و هر آنچه که نیاز داشته باشید را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. مجتمع تجاری نوین مهاباد نیز از دیگر مراکز خرید مشهور این شهر است.

    محوطه باستانی برده کنته

    محوطه باستانی بردکنته و یا برده کنته، یکی دیگر از مناطق گردشگری مهاباد است که در کیلومتر ۸ جاده مهاباد به سمت ارومیه و در نزدیکی روستایی به نام یوسف‌کده واقع شده‌است. محوطه باستانی برده کنته یک تپه باستانی و تاریخی است که از دوره ایران باستان و از عصر پادشاهی و حکومت ماناها به جای مانده‌است. محدوده حکومت ماناها شامل بخش‌هایی از کردستان و اطراف دریاچه ارومیه بوده‌است. ماناها در هزاره اول پیش از میلاد مسیح در این بخش‌ها زندگی می‌کردند.

    براساس گفته کارشناسان تاریخی تپه‌های بردکنته، نمایشگاه آیین مهر و یا یک نوع معبد و آتشکده بوده‌‌است. از این مجموعه تنها چند پله، ستون و چند بنای سنگی دیگر به جای مانده‌است.

    مقبره بداق سلطان

    این مقبره دارای قدمت تاریخی زیادی است و ساخت آن به دوره حکومت صفویان برمی‌گردد. مقبره بداق بر روی تپه‌ای در جنوب شهر مهاباد ساخته شده است. بداق سلطان نام یکی از فرزندان شیرخان و از نوادگان صارم بیگ مکری است که در دوره حکومت مکری‌ ها در میان مردم از احترام زیادی برخوردار بوده‌است. در مجاورت این بقعه، قبرستانی به نام گومبه‌زان قرار گرفته است که خود یک جاذبه تاریخی محسوب می‌شود. این گنبد آجرهای قرمز رنگی دارد و ارتفاع آن معادل ۶ متر است.

    گوردخمه فقره قا

    یکی از مهم‌ترین محل‌های سکونت مادها، اطراف آرامگاه فقریکا یا فقره‌قا بوده‌است. پس از حمله آشوریان این منطقه خالی از سکنه می‌شود. این آرامگاه در ۱۵ کیلومتری مهاباد واقع شده‌است. آرامگاه فقره‌قا یک نوع دخمه سنگی با ۳ قبر است که در ارتفاع ۱۳۳۱ متری از سطح دریا در دل یک صخره بزرگ ساخته شده‌است. بسیاری از کارشناسان تاریخی یکی از قبرهای این دخمه و آرامگاه را به فرآتیس پدر دیاکو اولین پادشاه ماد نسبت می‌دهند. این دخمه در نزدیکی روستای اگریقاش بوده‌است و با توجه به نام این روستا که به معنای آتش همیشه روشن است، احتمال می‌رود که یک آتشکده بزرگ در نزدیکی این آرامگاه وجود داشته‌‌است.

    خانقاه شمس الدین برهانی

    قدمت این مکان به دوره قاجاریه و سال ۱۳۱۰ باز می‌گردد. شمس‌الدین برهانی یک شیخ مشهور در مهاباد بوده‌است که در این خانقاه به خاک سپرده شده‌است. بنای این خانقاه آجری است و زیبایی بسیار زیادی دارد. این اثر ارزش تاریخی بسیار بالایی دارد و در سال ۱۳۸۱ به عنوان یکی از آثار تاریخی و ملی ایران به ثبت رسید.

    غار سهولان

    یکی از مشهورترین مکان‌های دیدنی مهاباد، غار سهولان یا کونه کوتر است. قدمت این غار به ۷۰ میلیون سال پیش برمی‌گردد و دومین غار آبی بزرگ کشور محسوب می‌شود. پس از این که وارد غار شدید، باید ۱۰۰ پله پایین‌تر بروید تا به محوطه خشکی غار برسید. این غار هم‌چون غار علیصدر همدان، مکانی جهت قایق‌سواری دارد و به کمک آن می‌توانید از تمامی قسمت‌های غار دیدن کنید. این غار مملو از قندیل و سنگ‌های آهکی است و تعداد زیادی کبوتر و لانه پرنده در آن وجود دارد. دمای داخل غار عموماً کمتر از دمای هوای خارجی غار است بنابراین بهتر است لباس گرم فراموش نکنید.

    دریاچه مهاباد

    رودخانه و سد از دل شهر مهاباد گذر می‌کند. یکی از باصفاترین مناطق گردشگری مهاباد دریاچه است. بسیاری از گردشگران در اطراف این دریاچه استراحت می‌کنند و برخی دیگر به ماهی‌گیری می‌پردازند. این دریاچه از وسط یکی از مشهورترین پارک‌های مهاباد یعنی پارک ملت می‌گذرد.

    باغ میکائیل

    باغ میکائیل یا پارک ملت مهاباد یکی از مشهورترین پارک‌های مهاباد است که در نزدیکی دریاچه سد قرار گرفته‌است. این پارک دارای امکانات رفاهی هم‌چون بوفه، سکوهای نماز، سرویس بهداشتی، زمین بازی کودکان و ... است.

    غذاهای سنتی

    یکی از مهم‌ترین غذاهای شناخته شده کولیچه و شورمزه یا همان نخود است (کولیچه خمیری از آرد گندم است که در داخل روغن سرخ

    می‌کنند و نخود را در آن می‌ریزند و بمانند ساندویچ صرف می‌شود) واز غذاهای سنتی مهاباد می‌توان به آش دوکلیو (نوعی آش دوغ)، دلمه کلم، بربه سل و نیسکینه، ماشینه، سنگه سیر، شانی کباب -انواع نان‌های روغنی چون کلانه و پنچه کش و … اشاره کرد.

    صنایع دستی

    از صنایع دستی مهاباد می‌توان قالی، جاجیم، گلیم و چاروق بافی، سکه و پولک دوزی، منجوق دوزی، رودوزی، سوزن دوزی، قرقره بافی (گیپوربافی)، مصنوعات چرمی، قلاب بافی، سجاده بافی و بافت پارچه و لباس کردی، خراطی، چاقوسازی و همچنین کلاش و گیوه اشاره کرد.

    برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید تور تبریز کندوان جلفا

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

     

     

     

     

     

     

    مشخصات فروشنده

    تهران
    سفرهای دور و نزدیک
    تهران میدان انقلاب آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک
    dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09121857630

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور تبریز کندوان جلفا

    تبریز
    تخفیف 10 %
    4,950,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 3/5 روزه شیراز {1403}

    شیراز
    تخفیف 15 %
    5,185,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور شیراز هوایی | { 1403 }

    شیراز
    تخفیف 2 %
    6,370,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور ارومیه تبریز کندوان {1403}

    ارومیه
    تخفیف 10 %
    4,950,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور شیراز هتل کریمخان ویژه { 1403 }

    شیراز
    تخفیف 5 %
    3,705,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 3/5 روزه ایلام کرمانشاه { تابستان 1403 }

    ایلام
    تخفیف 10 %
    7,650,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور سه و نیم روزه شیراز { 1403 }

    شیراز
    تخفیف 10 %
    6,840,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور سه و نیم روزه سرعین { تابستان 1403 }

    اردبیل
    تخفیف 10 %
    4,950,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه یزد هتل 2 ستاره شرق

    یزد
    تخفیف 0 %
    2,450,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه یزد هتل 4 ستاره داد

    یزد
    تخفیف 0 %
    3,000,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور اصفهان زمینی هوایی { 1403}

    اصفهان
    تخفیف 3 %
    4,840,300 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی و هوایی اصفهان { بهار 1403 }

    اصفهان
    تخفیف 5 %
    4,655,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه شیراز هتل دو ستاره ساسان | 1403

    شیراز
    تخفیف 2 %
    6,370,000 تومان