تور تبریز کندوان جلفا :

تور 3/5 روزه تبریز کندوان ارومیه جلفا تخفیف تور تبریز | تخفیف تور کندوان | تخفیف تور ارومیه | تور جلفا تور روستای صخره ای کندوان و دریاچه ارومیه

پرداخت شما (تومان) :
3,780,000 تومان
10 %
تخفیف
4,200,000 تومان 420,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    تبریز

    شرایط استفاده

    جهت مشاهده تاریخها و رزرو تاریخ خود وارد قسمت مشاهده و خرید شوید.

    در صورت موجود نبودن تاریخها حتما قبل از رزرو جهت تاریخ و ظرفیت با آژانس تماس گرفته شود.

    محل و ساعت و اطلاعات دقیق حرکت از طریق شماره مسافر ثبت نام کننده شب قبل از حرکت ارسال خواهد شد.

    خریدار محترم لطفاً پس از ثبت خرید جهت اعلام مشخصات خود و هماهنگی های لازم تماس گرفته شود.

    شماره واتساپ آژانس   09054480389-09054480390

    66567643-66567644   شماره دفتر آژانس سفرهای دور و نزدیک

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور 3/5 روزه تبریز کندوان ارومیه

    دو شب و سه روز اقامت در هتل با صبحانه در هتل 4 ستاره مراغه

    گشتها:

    ایل گلی ، مسجد کبود،مقبره الشعراء دریاچه ارومیه ، روستای صخره ای کندوان ، منطقه توریستی بند

    مراکز خرید نقل و سوغات ، رودخانه صوفی چای ، کلیسای ننه مریم

    اتوبوس توریستی وی آی پی 32 نفره

    ناهار و شام در رستوران به اختیار و هزینه مسافر

    هزینه ورودیه ها با مسافر میباشد.

    کلیه ورودیها و هزینه ترانسفر محلی (نیسان یا مینی بوس)برعهده مسافر می باشد

    بیمه حوادث گروهی مسافران  و همراهی لیدر مجرب و حرفه ای

    خرید و رزرو مسافر از سایت به منزله مطالعه شرایط و قبول آنها میباشد.

    توضیحات

    جاذبه های تبریز

    مسجد کبود، مقبره‌الشعرا، موزه قاجار، موزه آذربایجان، میدان ساعت، روستای صخره‌ای کندوان شامل: شهر اسکو، درخت چنار هزار ساله اسکو،  روستای مدفون شده حیله ور، خانه های سنگی کندوان اولین موزه زنده جهان

    کلیسای سنت استپانوس، رود ارس، آبشار و آسیاب خرابه، بازارچه مرزی جلفا) و ارومیه (دریاچه ارومیه، کلیسای ننه مریم، قره کلیسا، بازار و سوغات ارومیه)

    تبریز؛ مهد تاریخ و فرهنگ ایران

    بیایید به شهر آرزوها برویم و بر روی سنگفرش خیابان‌هایش که از شبنم صبحگاهی خیس شده، قدم بزنیم و از خنکای روح‌انگیز آنجا دمی برگیریم و نفسی تازه کنیم. تبریز، مهد تاریخ، ادب، فرهنگ و شهر دلیران و شاعران، شهر ستارخان، شهریار و شهر آرزوهاست. این شهر زیبا که یکی از شهرهای زیبای ایران به شمار می‌رود به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان، مهمان نوازی، فرهنگ و لهجه شیرین مردمانش از گذشته تاکنون به یکی از بهترین مقاصد گردشگری داخلی ایران تبدیل شده که علاوه بر ایرانیان، گردشگران زیادی از سراسر جهان همراه با تور تبریز کندوان جلفا از تبریز زیبا دیدن می‌کنند

    تاریخچه و موقعیت جغرافیایی شهر تبریز

    نکته جالب که باید گردشگران تور تبریز بدانند، قدمت این شهر تاریخی است که طی برآورد و کشفیاتی در محوطه مسجد کبود، قدمت آن را به 4500 سال پیش نسبت داده‌اند. در واقع شهر زیبای تبریز در قسمت غربی استان آذربایجان شرقی قرار گرفته که از قسمت شمال به کوه‌های عون ابن علی و پکه چین، از قسمت جنوبی به دامنه‌های رشته کوه سهند و از شرق به گردنه پایان می‌رسد.



    آب‌و‌هوای تبریز چگونه است؟

    تبریز دارای آب‌و‌هوای کوهستانی، سرد و خشک است. این شهر، زمستان‌های خشک و سرد دارد به همین دلیل اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند در نیمه اول سال که هوا معتدل است به تبریز سفر کنند. این شهر در چهار هزار و پانصد سال، اولین پایتخت ایران جدید نام گرفته و سومین شهر بزرگ ایران محسوب می‌شود. این شهر پر از هتل‌های لوکس، شیک و تمیز است که شامل هتل‌های 5 ستاره تبریز با امکانات مدرن تا هتل آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب است، یکی از این هتل‌ها لاله پارک تبریز است.

    جاذبه‌های گردشگری تبریز

    شما برای سفر به سرزمین اولین‌ها با تور تبریز کندوان سفرهای دور ونزدیک همراه شوید. تبریز، سرزمین کهن آتورپاتگان و دلیرانی همچون بابک خرمدین، ستارخان و باقرخان است. گشت شهری روز اول را با بازدید از مسجد کبود که لاجوردی کاشی‌هایش آن را به فیروزه اسلام مشهور کرده، آغاز می‌کنیم. موزه آذربایجان که در نزدیکی مسجد کبود قرار گرفته با گنجینه‌ای ارزشمند از تاریخ خطه آذربایجان، دومین مکانی است که می‌بینیم. در ائل گلی (شاه‌گلی) که نمادی از شهر تبریز بدل شده، قدم می‌زنیم و عمارت زیبایش را مورد بازدید قرار می‌دهیم و خود را مهمان نوشیدنی‌های و خوراکی‌های محلی تبریز می‌کنیم. روز دوم تور تبریز به سوی جلفا راهی می‌شویم. در این مسیر از کلیسای سنت استپانوس که به احترام سنت استپانوس اولین شهید مسیحیت ساخته شده و همچنین ساحل سرسبز رود ارس با کوه‌های سر به فلک کشیده و دشت‌های خیال‌انگیز دیدن می‌کنیم. در جلفا، چرخی در بازارهای مرزی جلفا می‌زنیم و به تبریز باز می‌گردیم. روز سوم را با بازدید از بزرگترین بازار سرپوشیده جهان، بازار بزرگ تبریز که ثبت جهانی شده، آغاز می‌کنیم. همچنین خانه مشروطیت با معماری خاصی که دارد و نماد مبارزه با استبداد است را می‌بینیم. به روستای کندوان تاریخی می‌رویم، روستایی که شگفتیش را مدیون مردمان سه هزار سال پیش است. دیدن خانه‌هایی در درون سنگ‌ها، تجربه‌ای ناب است که نباید بازدید از آن را از دست بدهید. مقبره‌الشعرا و موزه قاجار از دیگر دیدنی‌های تبریز است که در آخرین روز تور جادویی علاءالدین تراول مورد بازدید قرار می‌گیرد. وجود مراکز خرید مدرن همچون مرکز خرید لاله پارک و بازار سنتی فوق‌العاده دیدنی تبریز که ثبت جهانی شده است در کنار محصولات صنایع دستی ویژه که مختص تبریز و هنرمندان تبریزی بوده، لذت خرید در سفر شما را کامل پوشش می‌دهد. اگر اهل سوغاتی بردن باشید، صد در صد رضایت شما را با آسودگی و آرامش جلب می‌کند.

     

    سوغاتی های تور تبریز کندوان جلفا

    تبریز شهر خوراکی های خوشمزه است. از آجیل های اعلای تبریز گرفته تا شیرینی های خوشمزه مثل باقلوا، نوقا، قرابیه، شیرینی تسبیحی، اریس و البته که سوغاتی شهرهای اطراف را هم نباید فراموش کرد. صابون مراغه ای و عسل های طبیعی و قالی و گلیم که در سراسر بازار تبریز به فروش می رسند.



    ارومیه:

    ارومیه یکی از کلانشهرهای ایران در استان آذربایجان غربی وجود دارد که به نام های مختلفی وجود دارد: ارومو،ارمیه،اورمی، ارم....

    ارومیه از ترکیب دو واژه آشوری اور (شهر) + میه (آب) تشکیل شده‌است که با آب و هواییه خنک در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان کاملا سرد میباشد.

    ارومیه با بیش از سه هزار سال قدمت قدیمی‌ترین شهر در منطقه شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید که هنوز پابرجا است. از این رو ارومیه به عنوان ۱۹ شهر تاریخی شناخته شده است این شهر کوه های  وسیع و پر ارتفاعی نظیر کوه سیر، کوه ماه، کوه قیز قلعه،کوه علی ایمان، کوه علی پنجه سی دارد و دریاچه ی ارومیه یکی از مهم ترین ویژگی های این استان هست که بزرگ ترین دریاچه شور در جهان نام گذاری شده است که آب این دریاچه (دریاچه ارومیه) بسیار شور بوده که تعدادی از دریاچه ها از این دریاچه تغدیه میکنند  به طور مثال میتوان: زرینه رود، سیمینه رود، گادر، تلخه رود، شهر چای، نازلو و زولا را نام برد.

    در ارومیه از زمان های قدیم تعدادی مساجد و کلیساهایی وجود دارد که مهم ترین کلیساها: کلیسای ننه مریم، کلیسای ماریوخنه، کلیسای حضرت مریم  است و از جمله مساجد های تاریخی و  قدیمی ارومیه:  مسجد جامع، مسجد مناره، مسجد سردار، مسجد سید الشهدا  میتوان اشاره کرد.

    و چنانچه ارومیه دارای  تعدادی خانه های قدیمی و تاریخی میباشد  که از زمان دوره  قاجار بجا مانده است که نام آن خانه ها: خانه انصاری، خانه اتحادیه و خانه دیزج  میباشد

    شهر ارومیه از زمان های قدیم دوره قاجار و اوایل دوره ی پهلوی  هشت دروازه در خارج از شهر داشته که محل استقرار نیروهای نظامی بوده که نام این دروازه ها: دروازه یوردشاه، دروازه بالو، دروازه توپراق قلعه، دروازه بازار باش، دروازه سویوق بولاق، دروازه ارک، دروازه نوگچریانو، دروازه هزاران

    موزه های شهر ارومیه شامل:

    موزه سنگ ارومیه، موزه شهر ارومیه، موزه 22بهمن، موزه مردم شناسی، موزه تاریخ طبیعی ارومیه، موزه منابع طبیعی میباشد.

    سوغاتی هایی که در تور ارومیه میتوانید بخرید:

    مهم ترین این ها به سوغاتی ها و خوراکی های شهر ارومیه اشاره میکنیم که غذاهای محلی شهر ارومیه کوفته، دلمه برگ مو،  یتیکچه، عیران، آش کشک، آش گاتیخ (ماست)، اماج  میباشد و برای تهیه سوغاتی حتما از شیرینی های خوشمزه  شهر ارومیه استفاده کنید تعدادی از آن ها عبارتند از: نقل زعفرانی، نقل بیدمشکی و نقل گردویی و حلوای گردو و حلوای هویج  و عرق بادرنجبو مهم ترین آن ها است که برای تهیه شربت از آن استفاده میکنند.

    صنایع دستی شهر ارومیه ریزه کاری و نازک کاری روی چوب میباشد  .

    مکان هایی که در تور ارومیه:

    برای گشت و گزار در شهر ارومیه از جاذبه ها و طبیعت های گردشگری این شهر حتما دیدن کنید که تعدادی از آن ها عبارتند از: دریاچه مارمیشو، دریاچه دالامپر، سیلوانه، گلمرز، آبشار سلوک، روستای باراندوز، سد شهر چایی، پیست اسکی خوشا کوه، تفرجگاه بند، کوه سیر ارومیه، مجموعه جهانی تخت سلیمان  و مجموعه ثبت شده گنبئ سلطانیه...

    مراکز خرید در تور ارومیه:

    ارومیه دارای مراکز خرید و بازار های زیادی است که با چند نمونه از آن ها آشنا میشویم:پاساژ پاکو ، بازار خیابان آهندوست، پاساژ تندیس، مرکز خرید امیر کبیر، مجتمع تجاری طوبی، مجتمع تجاری استادان، مجتمع تجاری میلاد نور، بازار خیام، بازار تاریخی ارومیه.

    در شهر ارومیه هتل های زیبا و مجللی وجود دارد که برای اقامت و اسکان میباشد تعدادی از آن ها:

    هتل 5* هتل آنا،

    هتل 4* هتل پارک ارومیه، هتل جهانگردی، هتل آریا،

    هتل 3* هتل ساحل، هتل مروارید

    هتل 2* هتل بهار، هتل کیمیا

    هتل 1* هتل ایران ارومیه

    هتل آپارتمان غزال، هتل آپارتمان


    برای سفر به ارومیه دو مسیر جاده ای و هوایی به صورت مستقیم در دسترس است و مسیر ریلی به صورت غیر مستقیم شما را به ارومیه خواهد رساند. مسافرانی که قصد دارند با اتومبیل شخصی یا اتوبوس های بین شهری از مبدا تهران به ارومیه سفر کنند، باید در بزرگراه تهران- تبریز، از شهرهای کرج، قزوین، زنجان و تبریز عبور کنند. مسیر جاده ای بسیار مناسب و خوبی را شما در این سفر در پیش دارید. فاصله تهران تا ارومیه نزدیک به 770 کیلومتر است که با اتومبیل شخصی حدود هشت ساعت و نیم و با اتوبوس نزدیک به 10 ساعت شما در راه خواهید بود. مسیر هوایی این امکان را فراهم می کند تا در کمترین زمان ممکن از طریق پرواز خود را به فرودگاه ارومیه برسانید. پروازهای داخلی از شهرهای بزرگ به ارومیه برقرار می باشد. در مورد مسیر ریلی هنوز ایستگاه مستقیم در ارومیه افتتاح نشده است. اگر علاقه مند به این نوع سفر هستید یا به راه اهن دسترسی مناسبی دارید، می توانید در ایستگاه های نزدیک به ارومیه از جمله تبریز یا مراغه پیاده شوید و ادامه مسیر را با تاکسی ها یا اتوبوس های ارومیه طی کنید.

    تنوع مراکز اقامتی در این شهر بسیار بالاست. همین موضوع سبب می شود که تمام توانایی های مالی مسافران را پوشش دهد و این امکان وجود داشته باشد که مسافران با توجه به نیاز خود، اقامتگاه انتخاب کنند. برخی مسافران اکثر روز و حتی قسمتی از شب را بیرون و در طبیعت و کوه هستند، اینها به اقامتگاه های ارزان و مرتب علاقه نشان می دهند. برخی مسافران در حوزه کاری و فعالیت های تجاری به این شهر سفر می کنند و برای آسایش ذهن دوست دارند در هتل های لوکس استراحت کنند. شما می توانید از بین مسافرخانه ها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های بوم گردی، هتل های میان رده و هتل های لوکس، گزینه مورد نظر را برای اقامت انتخاب کنید. از معروف ترین اقامتگاه های بومگردی در ارومیه می توان به اقامتگاه بومگردی باغ بهشت در جاده ارومیه اشنویه اشاره کرد.

    دریاچه ارومیه

    به جرات می توان گفت که مهمترین اسمی که در سالهای اخیر تمام علاقه مندان به طبیعت و فعالان این حوزه از آن به نگرانی یاد می کنند دریاچه ارومیه است. دریاچه وسیع آب شور که به عنوان دومین دریاچه آب شور جهان شناخته می شد. حالا در شرایط کنونی اصلا اوضاع خوبی ندارد. زمانی که این دریاچه آب زیادی داشت تنوع گونه های حیوانی و جانوری در آن بسیار بالا بود که با کاهش سطح آب، خیلی از این گونه ها از بین رفتند. همچنین خیلی از پرندگان مهاجر دریاچه ارومیه را به عنوان یکی از توقف گاه های خود در مسیر مهاجرات انتخاب می کردند که زیبایی خاصی به آن می بخشید. ارتفاع این دریاچه از سطح دریا 1267 متر می باشد. دریاچه ارومیه که حالا بستر و محیط اطراف آن باقی مانده، در نزدیکی مرز بین دو استان آذربایجان شرقی و غربی قرار دارد.


     پارک جنگلی شیخ تپه

    از ویژگی های بارز شهر ارومیه می توان به این مورد اشاره کرد که برای دیدن جاذبه های طبیعی نیاز نیست حتما از شهر خارج شد. موقعیت های بسیار مناسبی مانند پارک جنگلی شیخ تپه در خود شهر و نزدیک بلوار نبوت قرار دارد که افراد زیادی اوقات خود را در آن می گذرانند و از محیط زیبا و آرامش بخش آن لذت می برند.

    مارمیشو

    اگر چند وجهه متفاوت از طبیعت را در کنار هم می خواهید ببینید و از حضور در آنجا لذت ببرید، مارمیشو انتخاب مناسبی است. چرا که در این موقعیت شما هم به دشت های وسیع و سرسبز و هم به دریاچه پر آب دسترسی دارید. یک موقعیت بی نظیر که علاقه مندان به طبیعت را شیفته خود می کند. این دریاچه و کوه های اطراف آن در فاصله 45 کیلومتری و در جهت غرب ارومیه واقع شده است.

    آبشار سوله دوکل ارومیه

    در جنوب غرب ارومیه و نزدیک به مرز با عراق، با آبشار سوله دوکل در روستای زیوه روبرو هستیم. این آبشار از دو کشور ترکیه و عراق نیز آبگیری می شود. طبیعت آبشار و محیط اطراف آن برای گردش و کمپینگ مناسب می باشد.

    بازار ارومیه

    بازارهای سنتی در شهرهای مختلف کشور یکی از نقاطی است که مسافران به آن علاقه زیادی نشان می دهند. ارومیه هم یکی از این بازارهای بزرگ و تاریخی را در دل خود جای داده است. بازاری که از دوره صفوی راه اندازی شده و همچنان داد و ستد در آن انجام می شود. خوشبختانه ظاهر بازار با همان نمای اصیل و سنتی خود باقی مانده و حس خوشایندی را در عابرین ایجاد می کند. بازار ارومیه در حد فاصل خیابان امام و عسگر آبادی قرار دارد.

    مسجد جامع ارومیه

    مسجد ارومیه را می توان ترکیبی از معماری ایرانی اسلامی دانست که در دوره ایلخانیان ساخته شده است. چه سازه اصلی مسجد و چه نماهای داخلی، گچ بری ها و … همگی بسیار دقیق و خاص کار شده است. البته بناهای تاریخی مذهبی ارومیه محدود به مسجد جامع نمی شود و دو مسجد مناره و سردار نیز بسیار دیدنی هستند. کلیسای حضرت مریم نیز شکوه خاص خود را در این شهر دارد.

    موزه ارومیه

    در خیابان بهشتی ارومیه می توانید از موزه اشیا تاریخی این شهر دیدن کنید. موزه ای که حالا بیش از نیم قرن از عمر آن می گذرد و اشیا تاریخی با قدمت بالا در آن قرار دارد.

    سه گنبد

    از زمان ساخت این بنا در قسمت جنوب شرقی ارومیه نزدیک به هزار سال می گذرد. در این بنای تاریخی کتیبه هایی با خط کوفی به چشم می خورد که ارزش آن را چند برابر می کند. سه گنبد را محل دفن حلال الدین خوارزم شاه می دانند

    دروازه های قدیمی ارومیه

    از آنجایی که این شهر در مسیر تجاری بوده و دارای قدمت بالایی است از دروازه هایی برای ورود و خروج برخوردار بوده است. بنا و آثاری از این دروازه ها که تعداد آنها به 8 عدد می رسد، در شهر ارومیه پابرجا است. این دروازهها برای مراقبت از شهر و امور نظامی ساخته شده اند. نام آنها عبارتند از : سلماس، هازاران، بازار باش، نوگچریان، بولاق، ارک، توپراق و یوردشاه.

    عمارت چهار برج

    این عمارت را رضا قلی خان بیگلر ساخته است و از بناهای معروف و بنام شهر ارومیه می باشد. 4 برج بلند از نمادهای اصلی ساختمان چهار برج هستند.


    غذاهای محلی در تور ارومیه

    برخی از غذاهای معروف و خاص در تور ارومیه عبارتند از : گیزاتما، گوزلمه، آش دوغ،  ارومیه خورشت، یتیمچه، سوپ بلغور، باستیخ،  آش پرتخلی، شورجه ارومیه و …
    مراکز خرید و بازارها در تور ارومیه

    گشت و گذار در بازارها و خرید سوغاتی از جمله تفریحات هر سفر است که نباید آن را از یاد برد. برای خرید در این شهر می توانید به مراکز مختلفی از جمله بازار قدیم، پاساژ برلن، پاساژ پاکو، پاساژ تندیس، پاساژ برلیان، پاساژ تورک مال، بازار امیر کبیر، بازار خیام و پاساژ میلاد نور، سر زد.

     

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    66567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور شیراز هوایی | {بهار 1403 }

    شیراز
    تخفیف 2 %
    6,370,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور شیراز هتل کریمخان ویژه { بهار 1403 }

    شیراز
    تخفیف 5 %
    3,705,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه یزد هتل 2 ستاره شرق

    یزد
    تخفیف 0 %
    2,450,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه یزد هتل 4 ستاره داد

    یزد
    تخفیف 0 %
    3,000,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور اصفهان زمینی هوایی { بهار 1403}

    اصفهان
    تخفیف 3 %
    4,840,300 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی و هوایی اصفهان { بهار 1403 }

    اصفهان
    تخفیف 5 %
    4,655,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور یزد عقدا | تور عقدا نوروز و بهار 1403

    تور و گردشگری
    تخفیف 10 %
    2,565,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 3/5 روزه یزد،میبد،چکچک

    یزد
    تخفیف 10 %
    3,591,000 تومان