تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره HILTON :

تور 4 روزه زمینی باتومی هتل 5 ستاره هیلتون HILTON تور ارزان هتل 4 ستاره باتومی ، تور ارزان باتومی ، تور زمینی باتومی تور باتومی ، پرواز باتومی

پرداخت شما (تومان) :
7,315,000 تومان
5 %
تخفیف
7,700,000 تومان 385,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    باتومی

    شرایط استفاده

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای

    تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور 4 روزه زمینی باتومی هتل 4 ستاره هیلتون HILTON

    با بهترین خدمات

    لیدر فارسی زبان 

    سیم کارت به ازای هر اتاق

    بیمه مسافرتی 

    یک گشت شهری رایگان به همراه ناهار 

    اتوبوس وی ای پی 

    هتل با صبحانه و شام و رعایت پروتکل های بهداشتی

    زمان حرکت هر روز هفته

    در صورت درخواست تور هوایی مبلغ پرواز اضافه میگردد.

    اتاق سینگل افزایش نرخ دارد.

    مدارک لازم جهت ثبت نام در تور گرجستان

    پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

    عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست))

    توضیحات

    تور گرجستان (باتومی) با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    باتومی یکی از شهرهای زیبای ساحلی در کشور گرجستان است و برای گردشگرانی که به دنبال تجربه تفریحی و توریستی خاصی هستند، مقصدی ایده‌آل است. تور باتومی شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری اصلی این شهر، از جمله پارکهای ساحلی، مراکز تفریحی، بازارها و کافه‌های سنتی محلی، و همچنین شنا و اسکی‌ آبی در سواحل دریای سیاه می‌شود.

    برای سفر به باتومی، بهتر است در نظر داشته باشید که این شهر دارای آب و هوای مرطوب و گرم است، بنابراین بسته به فصل سفرتان ، لباس‌های مناسب را با خود همراه ببرید. همچنین برای بهترین تجربه از سفر خود، بهتر است اقامت‌گاه‌هایی را در نظر بگیرید که در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری قرار دارند. به علاوه، برای بهینه‌سازی تور باتومی، می‌توانید از تورهای گروهی و یا تورهای خصوصی با همراهی راهنمای محلی استفاده کنید که به شما اطلاعات بیشتری درباره تاریخچه و فرهنگ این شهر و همچنین جاذبه‌های گردشگری ارائه می‌دهند.

    هتل HILTON باتومی

    هتل مجلل و پنج ستاره هیلتون باتومی در امتداد بلوار سی ساید باتومی یعنی منطقه ای که به عنوان مرکز این شهر ساحلی زیبا شناخته می شود قرار گرفته است. این هتل کنار ساحلی مدرن از جمله بناهای منحصر به فردی می باشد که در یکی از خوش منظره ترین و خوش دسترس ترین قسمت شهر حضور داشته و موقعیت استراتژیک آن، کمک بسیاری به آسان شدن رفت وآمد میهمانانی می کند که آن را برای گذراندن اقامت تفریحی و خاطره انگیز خود انتخاب می کنند. از یک طرف فاصله چند قدمی تا ساحل دریای سیاه و از طرف دیگر دسترسی کوتاه و آسان به منطقه اولد تان شهر باتومی که اکثر شب زنده داری ها و دیدنی های تفریحی و گردشگری در آن واقع شده از جمله برتری هایی است که مکان قرار گیری هتل هیلتون باتومی به میهمانش عرضه می کند. پارک سیکس مِی ، نمایش آبی دلفیناریوم ، موزه باستان شناسی باتومی ، میدان اروپا و رود نوردی همگی از جاذبه های دیدنی پر طرفداری هستند که در فواصل کم تر از یک کیلومتر با میهمانان مقیم در این مجموعه هتل پنج ستاره حضور دارند. ایستگاه قطار ماخینجاری نیز در فاصله نه چندان دور یکی دیگر از نکات قابل توجه برای میهمانانی است که این مجموعه را انتخاب نموده اند و نیاز دارند تا در مدت زمان کوتاه تری خود را به نقاط دیگر کشور گرجستان برسانند.
    واحدهای اقامتی هتل هیلتون باتومی به مناظر تماشایی که از دریای سیاه و کوه های اطراف شهر باتومی نمایان است مجهز می باشد. در مجموع این واحدها به سه دسته اصلی اتاق ها، سوئیت ها و همینطور اتاق هایی اگزکیوتیو که مناسب اقامت میهمانان مشکل پسند می باشند و امکانات ویژه تری مثل دسترسی به سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج را در اختیار دارند تقسیم بندی شده اند. دکوراسیون امروزی و امکانات رفاهی مناسبی برای اتاق ها و همینطور شرایط و فضای اقامتی فوق العاده ای که برای سوئیت های این مجموعه در نظر گرفته شده است، حق انتخاب های متنوع و متناسب با هر گونه سلیقه را برای تمامی میهمانان این هتل فراهم کرده است. در مورد برخی از امکانات رفاهی پر تعدادی که در واحدهای اقامتی این مجموعه گنجانده شده اند می توان به مجهز بودن به سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، میز تحریر همراه با فضای کاری وسیع ، بالکن در اکثر اتاق ها و همینطور فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره کرد.
    یک مورد رستوران و دو نمونه بار در داخل هتل هیلتون باتومی وظیفه پذیرایی از میهمانان و مراجعان را بر عهده خواهند داشت. فضای آرامش بخش و شیک ، ارائه غذاهای خوشمزه گرجی در کنار نوشیدنی های ویژه و کلی غذاهای بین المللی و غذاهای سبک و حتی اسنک های سرد از جمله موارد دیگری هستند که میهمانان می توانند در این بخش از هتل سفارش داده و میل کنند.
    مرکز اسپا و سلامتی هتل از دیگر نقاط قوت و پر از خدمات این مجموعه پنج ستاره محسوب می شود. استخر شنای سر پوشیده، استخر شنای فضای باز ، باشگاه تناسب اندام ، سونا ، اتاق های بخار و همینطور بخشی که به طور تخصصی به ارائه خدمات ماساژ و دیگر روش های مراقبت از زیبایی می پردازد از این دسته امکانات رفاهی موجود در این قسمت به حساب می آیند.
    در مورد برخی دیگر از خدمات برجسته و مهمی که در طول اقامت میهمانان هتل هیلتون باتومی در اختیار آنها قرار داده خواهد شد می توان اشاره ای به ارائه امکانات رفاهی برای میهمانان معلول نظیر دسترسی راحت به بخش های مختلف هتل با صندلی چرخ دار ، یک مرکز کسب و کار ، ارائه خدمات نگهداری و همینطور منوی غذاهای مناسب برای کودکان، ارائه اتاق های مجهز به امکانات وی آی پی و همینطور اتاق هایی که شرایط اقامت بسیار مناسبی را در اختیار خانواده ها قرار می دهند داشت.
    همچنین فاصله فرودگاه بین‌المللی باتومی تا ساختمان هتل هیلتون باتومی در حدود 5 کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله خودرو در حدود 10 دقیقه طول می کشد. از طرف دیگر فرودگاه بین‌المللی کوتائیسی نیز در فاصله 92 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

    در نزدیکی

    فاصله تا ساحل باتومی: ۵۰ متر
    فاصله تا دریای سیاه: ۱۵۰ متر
    فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۸۰۰ متر
    فاصله تا میدان اروپا: ۹۰۰ متر
    فاصله تا دروازه کولونادس: ۱٫۱ کیلومتر
    فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۲ کیلومتر

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    باتومی کجاست؟ با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    شهر باتومی، پایتخت استان آجاریا در جنوب غربی گرجستان است. این شهر در ساحل خزر و در نزدیکی مرز ترکیه واقع شده است و دارای جمعیتی حدود ۱۵۰٬۰۰۰ نفر است. باتومی شهری تفریحی و گردشگری است که به دلیل طبیعت زیبایی که دارد، بسیار محبوب است.

    این شهر دارای آب و هوای مطلوبی است ، که در فصل تابستان هوای گرم و خنک ، در فصل زمستان هم هوای معتدل و گرم دارد. باتومی دارای یک بندر مهم است که از طریق آن می‌توان به کشورهای آسیای مرکزی، اروپا و روسیه سفر کرد.

    جاذبه‌های دیدنی باتومی شامل پارک‌های زیبا ، جنگل‌ها ، ساحل‌های شنی و دریاچه‌های زیبا ، بازارهای محلی ، موزه‌ها ، اماکن تاریخی و آبشارهای زیبا هستند. همچنین در باتومی می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند شنا ، غواصی ، تفریحات دریایی ، پیاده‌روی در جنگل‌های زیبا و صعود به قله‌های شاهانه نیز لذت ببرید.

     اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید با سفرهای دورونزدیک همراه ما باشید تا دیدنی‌های این شهر را به شما معرفی نماییم.  



    باتومی همچنین دارای خیابان‌هایی پر جنب و جوش و مراکز خرید متنوعی است که شامل مراکز خرید بزرگ و بازارهای محلی است. در ضمن ، باتومی یک شهر آزاد است که به این معناست که مسافران می‌توانند بدون ویزا به این شهر سفر کنند و حتی به خرید کالاهای گران قیمت مانند جواهرات ، پارچه‌های محلی و غیره بپردازند.
    بنابراین ، با توجه به ویژگی‌های طبیعی، فعالیت‌های تفریحی ، فرهنگی ، مراکز خرید و نیز حمل و نقل آسان ، باتومی به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در منطقه تبدیل شده است. برای سفر به باتومی می‌توانید از هواپیما ، اتوبوس ، قطار و حتی از خودرو شخصی استفاده کنید.

    شهر باتومی یکی از جذاب ترین شهرهای گردشگری در جمهوری گرجستان است. با طبیعت زیبایی که در این شهر وجود دارد، شهر باتومی به عنوان یکی از مقاصد دیدنی برای گردشگران در سراسر جهان شناخته شده است. در این مقاله به بررسی بهترین جاهای دیدنی ، جاذبه های گردشگری ، آب و هوا ، حمل و نقل گردشگری ، غذاها، سوغاتی ها و مراکز خرید شهر باتومی خواهیم پرداخت.

    شهر باتومی در کشور گرجستان قرار دارد و به عنوان یکی از محبوب ترین شهرهای تفریحی و توریستی این کشور شناخته می‌شود. پس اگر بلیط هواپیما باتومی تهیه کرده اید، در زیر چند راهنمایی برای سفر به این شهر آورده شده است:

    مدارک لازم: برای سفر به گرجستان، باید داشتن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار و برای بعضی کشورها نیاز به ویزا دارید. بنابراین قبل از سفر ، از مقامات مربوطه برای دریافت ویزا و دیگر مدارک لازم برای ورود به گرجستان استعلام کنید.

    بهترین زمان سفر: بهترین زمان برای سفر به باتومی در ماه های تابستان (از ماه ژوئن تا ماه سپتامبر) است، زیرا در این ماه ها هوا خنک و خشک است و شما می‌توانید از باغ‌ها، پارک‌ها و سواحل شهر بهره ببرید. همچنین در طول این ماه‌ها ، فستیوال‌ها و رویدادهای مختلفی در باتومی برگزار می‌شوند.

    مکان‌های دیدنی: باتومی دارای مکان‌های دیدنی فراوانی است که از جمله آن‌ها می‌توان به جنگل باتومی ، پل سفید ، کازینو باتومی ، کلیسای توماس و خیلی بیشتر اشاره کرد.

    اقامتگاه: در باتومی اقامتگاه‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به هتل‌های بزرگ و لوکس ، آپارتمان‌ها و همچنین اقامتگاه‌های ارزان قیمت اشاره کرد.

    غذا: باتومی دارای غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای است. برای تجربه غذایی منحصر به فرد، می‌توانید به رستوران‌های محلی بروید و از غذاهای محلی باتومی مثل خورشت کهریز ، چاچا ، کنگالی و غیره بچشید. همچنین برای تجربه غذای بین‌المللی ، رستوران‌های مختلفی در باتومی وجود دارد که غذاهای آسیایی ، ایتالیایی ، آمریکایی و غیره ارائه می‌کنند.

    حمل و نقل با آژانس سفرهای دور و نزدیک: برای حرکت درون شهری، شما می‌توانید از اتوبوس ، تاکسی ، مینی‌بوس یا تراموا استفاده کنید. همچنین ، برای حرکت به شهرهای دیگر گرجستان، از قطار و اتوبوس استفاده می‌شود.

    خرید: در باتومی ، بازارهای مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای خرید لباس ، لوازم یدکی ، زیورآلات ، صنایع دستی و سایر محصولات محلی استفاده کنید.

    زبان: زبان رسمی گرجستان گرجی است ، اما بسیاری از افراد در باتومی هم انگلیسی صحبت می‌کنند و به عنوان یک شهر توریستی ، بسیاری از افراد در آنجا زبان انگلیسی را بلد هستند.

    احترام به فرهنگ محلی: هنگام سفر به باتومی، مهم است که از فرهنگ و رسوم محلی احترام بگذارید و در حرکت‌های خود محترم باشید. همچنین ، مطمئن شوید که در مکان‌های عمومی خود را به درستی پوشیده و رفتار مهمان‌نوازانه داشته باشید.

    ایمنی: باتومی یک شهر امن است، اما به هر حال همیشه باید در نظر داشت که از اماکن عمومی مثل پارک‌ها و سواحل در شب اجتناب کرده و مراقب باشید.

    آب و هوا: باتومی یک شهر با آب و هوای معتدل و خنک است، با میانگین دمای سالانه حدود ۱۵ درجه سانتی‌گراد. بهترین فصل برای سفر به باتومی بهار و تابستان است، اما در پاییز و زمستان هم می‌توانید از زیبایی‌های این شهر لذت ببرید.

    ارز: واحد پولی گرجستان لاری است، اما در باتومی به دلیل گردش توریستی، بسیاری از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها پرداخت با دلار یا یورو را نیز قبول می‌کنند. برای تعیین نرخ ارزها و قیمت‌ها می‌توانید از سایت‌های اینترنتی معتبری استفاده کنید.

    اینترنت با آژانس سفرهای دور و نزدیک : بیشتر هتل‌ها ، رستوران‌ها و کافه‌های باتومی دارای اینترنت رایگان هستند. همچنین می‌توانید سیم‌کارت محلی برای استفاده از اینترنت و تماس با خانواده و دوستان تهیه کنید.



    جاذبه‌های گردشگری : باتومی شهری است با تاریخ و فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد، از جمله پل خونین ، بازار قدیمی ، کلیساهای تاریخی ، قلعه‌های دیدنی و ساحل دریای سیاه. همچنین در نزدیکی باتومی، شهرهای دیگری مانند باتومی مرکزی، گونیو و بورجومی نیز قرار دارند که ارزش بازدید دارند.

     با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    اقامتگاه های مهم باتومی
    معرفی اقامتگاه های مهم باتومی

    باتومی ، شهری پرجاذبه در ساحل دریای سیاه گرجستان است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. برای اقامت در این شهر ، می‌توانید از انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌های مختلف استفاده کنید. در زیر، به معرفی برخی از بهترین اقامتگاه‌های تور باتومی پرداخته‌ایم:
    هتل Radisson Blu Batumi: این هتل با امکانات فوق‌العاده‌ای از جمله استخر ، سونا ، باشگاه و مرکز آبگرم ، در قلب شهر واقع شده است.
    هتل Sheraton Batumi: هتلی لوکس با امکانات زیاد و دیدی فوق‌العاده از ساحل دریا در منطقه امپروری واقع شده است.
    هتل Intourist Palace: این هتل در منطقه امپروری قرار دارد و با داشتن استخرهای فوق‌العاده ، سونا و باشگاه، اقامتی لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند.
    هتل Sheraton Batumi: این هتل با داشتن امکاناتی مانند استخر ، باشگاه ، سونا و حمام ترکی ، اقامتی شیک و لوکس را در نزدیکی ساحل دریا برای شما فراهم می‌کند.
    هتل Hilton Batumi با آژانس سفرهای دور و نزدیک: با داشتن موقعیتی عالی نزدیک به ساحل دریا و شهر، این هتل با امکاناتی همچون استخر ، سونا و باشگاه، اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند.

    بهترین مکانهای دیدنی باتومی

    کاخ باتومی: این کاخ تاریخی در قلب شهر باتومی واقع شده است و در سال 1904 ساخته شده است.

    دریاچه نوریگلی:دریاچه نوریگلی دریاچه طبیعی در آجارا ، باتومی ، در نزدیکی ساحل دریای سیاه. در ارتفاع 0.2 متری از سطح دریا واقع شده است و بیشتر از آب های زیرزمینی استفاده می کند.

    پارک باتومی: این پارک ۲۳ هکتاری در قلب شهر باتومی واقع شده است و شامل باغ های زیبا، فواره های آب و پارک بازی است.
    مرکز شهر باتومی: با پیاده روی در خیابان های شهری باتومی ، شما می توانید فروشگاه های محلی ، رستوران ها ، کافه ها و مغازه هایی را که به فرهنگ و تاریخ شهر مرتبط هستند را ببینید.

    این کاتدرائل زیبا در شهر باتومی واقع شده و معروف به یکی از بناهای تاریخی شهر محسوب می شود.
    باغ خلیج باتومی: این باغ ۴۷ هکتاری در شهر باتومی واقع شده است و شامل گل های زیبا، درختان و آبشارهای زیبا است.
    آکواریوم باتومی: این آکواریوم بزرگ در شهر باتومی واقع شده است و شامل بیش از ۲۰۰۰ نوع ماهی است.
    کلینیک باتومی: این بنا یکی از بناهی بهترین جاهای دیدنی در شهر باتومی است و در سبک آرت نو و با ساختمانی منحصر به فرد طراحی شده است.
    موزه مردم شناسی باتومی: این موزه در خانه تاریخی قدیمی واقع شده است و شامل مجموعه ای از نمونه های مردم شناسی از اقلیت های گرجستان است.
    قلعه باتومی: این قلعه در حال حاضر به عنوان موزه تاریخی و فرهنگی شهر باتومی شناخته شده است و شامل برج های قدیمی، دیوارهای سنگی و منظره زیبایی از شهر باتومی است.
    مسجد باتومی: این مسجد در سال ۱۸۷۸ ساخته شده است و به عنوان یکی از بناهای تاریخی شهر باتومی شناخته شده است.

    باغ گیاه شناسی باتومی: این باغ گیاهی در منطقه آدجارا بالای خلیج آدجارا و در دامنه کوه‌های خریدول و باباداگ مستقر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این باغ به باغ گیاه‌ شناسی باتومی مراجعه کنید.

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

     

    برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید تور باتومی

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    تور گرجستان ، پرواز گرجستان ، تور زمینی گرجستان ، تور گروهی گرجستان ، بلیط هواپیما گرجستان ، وقت سفارت گرجستان ، رزرو هتل گرجستان ، تور هوایی گرجستان ، تور هتل هیلتون باتومی   ، هتل HILTON  باتومی  ، تور شاد گرجستان ، قیمت تور گرجستان ، پیکاپ ویزا گرجستان ، تور باتومی ، تور شاد باتومی ، تور ارزان باتومی ، تور زمینی باتومی ، تور باتومی ، تور شاد باتومی ، تور ارزان باتومی ، تور زمینی باتومی تورباتومی ، توریکروزه ، توردوروزه ، تورسه روزه ، تور طبیعتگردی شاد ، تور طبیعتگردی ارزان ، تور شاد طبیعتگردی ، تور ارزان طبیعتگردی ، تور شاد باتومی ، تور باتومی شاد ، تور ارزان باتومی ، تور باتومی ارزان ،  تورشادباتومی ، تورباتومی شاد

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره RADISSON BLU BATUMI

    باتومی
    تخفیف 5 %
    18,525,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره SHERATON

    باتومی
    تخفیف 5 %
    7,220,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره GRAND GLORIA

    باتومی
    تخفیف 5 %
    5,890,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره EUPHORIA

    باتومی
    تخفیف 5 %
    5,415,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره LEGEND

    باتومی
    تخفیف 5 %
    5,415,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره SKY TOWER

    باتومی
    تخفیف 5 %
    5,035,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره INTOURIST

    باتومی
    تخفیف 5 %
    4,180,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره RUMI

    باتومی
    تخفیف 5 %
    4,180,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره AQUA APARTMENT

    باتومی
    تخفیف 5 %
    3,040,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره LEGEND BUSINESS

    باتومی
    تخفیف 5 %
    8,265,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره GRAND PALACE

    باتومی
    تخفیف 5 %
    2,517,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره ROYAL GEORGIA

    باتومی
    تخفیف 5 %
    2,280,000 تومان