تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره GRAND GLORIA :

تور 4 روزه زمینی باتومی هتل 5 ستاره گرند گلوریا GRAND GLORIA تور ارزان هتل 5 ستاره باتومی ، تور ارزان باتومی ، تور زمینی باتومی تور باتومی ، پرواز باتومی

پرداخت شما (تومان) :
5,890,000 تومان
5 %
تخفیف
6,200,000 تومان 310,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    باتومی

    شرایط استفاده

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای

    تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور 4 روزه زمینی باتومی هتل 5 ستاره گرند گلوریا GRAND GLORIA

    با بهترین خدمات

    لیدر فارسی زبان 

    سیم کارت به ازای هر اتاق

    بیمه مسافرتی 

    یک گشت شهری رایگان به همراه ناهار 

    اتوبوس وی ای پی 

    هتل با صبحانه و رعایت پروتکل های بهداشتی

    زمان حرکت هر روز هفته

    در صورت درخواست تور هوایی مبلغ پرواز اضافه میگردد.

    اتاق سینگل افزایش نرخ دارد.

    مدارک لازم جهت ثبت نام در تور گرجستان

    پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

    عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست))

    توضیحات

    تور گرجستان (باتومی) با آژانس سفرهای دور و نزدیک


    باتومی پایتخت توریستی گرجستان

     چرا به باتومی پایتخت توریستی گرجستان می‌گویند؟ و چرا این شهر، شهر محبوب گردشگران مسافران گرجستان است؟ و چه چیزی آن را تبدیل به باتومی امروزی کرده است.؟ چرا به آن مروارید دریای سیاه می‌گویند؟و چه چیز‌هایی حیرت هر مسافر تازه رسیده به این شهر را برانگیخته و او را از لذت انواع تفریحات و خوش‌گذرانی‌ها بی نصیب نمی‌گذارد و با ساحل آرام و تپه‌های سرسبز سر به فلک کشیده‌اش با روی گشاده به مهمانان خود خوش آمد می‌گوید؟

    شهر ساحلی باتومی با امکانات تفریحی فوق‌العاده تصویری اروپایی از یک شهر گرجستانی را پیش روی شما می گذارد

    درباره هتل The Grand Gloria Hotel Batumi

    هتل گرند گلوریا باتومی از جمله زیباترین هتل‌های دومین شهر بزرگ گرجستان به شمار می‌رود. این هتل به واسطه محیط و امکانات جذاب خود موفق شده تا بازخوردهای مثبتی از طرف مهمانان پیشین خود دریافت کند. در نتیجه، این نظرات مثبت، نویدبخش لحظات دلنشین و مفرحی را به مسافرانی که قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما دارند، می‌دهد. هتل The Grand Gloria Hotel Batumi به خاطر امکانات درجه یک موفق به کسب امتیاز عالی از طرف مسافران شده است. یکی از دلایل اصلی و موجه این مسافران موقعیت مکانی مناسب هتل است که علاوه بر نزدیک‌بودن به دریای سیاه و داشتن ساحل اختصاصی ، فاصله چندان زیادی با بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر باتومی ندارد. از جمله محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل ، برج الفبا به شمار می‌رود که تنها ۳.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد.
    از آنجایی که باتومی ، شهری تاریخی و قدیمی است، گردشگران زیادی را به خاطر اماکن تاریخی و ماندگار خود جذب می‌کند. یکی از این اماکن تاریخی و گردشگری نزدیک به هتل گرند گلوریا، موزه هنرهای زیبای آجارا است که فاصله‌ای ۳.۲ کیلومتری با اقامتگاه مورد نظر دارد. در همین راستا، شایسته است به مجسمه علی و نینو نیز اشاره کنیم که برگرفته از داستان عاشقانه‌ای جالب است و تنها ۳.۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد. همانطور که پیش‌تر نیز به ساحل اختصاصی هتل اشاره شد، فی الواقع باید به این موضوع توجه کرد که تنها با یک دقیقه پیاده‌روی از هتل، به این مکان خوش آب و هوا خواهید رسید. لازم به ذکر است ، یکی از دلایل اصلی محبوبیت این اقامتگاه ، امکانات و سایر مسائلی همچون کارکنان و خدمات امنیتی آن است که در ادامه به آن موارد خواهیم پرداخت.
    امکانات و خدمات عمومی هتل گرند گلوریا باتومی

    بدون هیچ شک و تردیدی، باید اذعان کنیم که اینترنت به یک اصل جدایی ناپذیر در زندگی افراد تبدیل شده است و تا حدودی ، زندگی و اینترنت به یکدیگر گره خورده‌اند. هتل گرند گلوریا نیز با ارائه اینترنت بی‌سیم رایگان و پر سرعت به مهمانان خود در تمامی نقاط اقامتگاه، موفق به اخذ رضایت آنان شده است. پارکینگ اختصاصی، یکی دیگر از خدمات مهم هتل است که همچون اینترنت، به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. یکی از امکانات مهم و جذاب این اقامتگاه ، مربوط به دو استخر شنای اختصاصی سرپوشیده و روباز هتل است که شامل سونا ، اتاق بخار ، خدمات ماساژ و سایر موارد هستند و هر روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب دایر است.
    حمل و نقل فرودگاه نیز در هتل The Grand Gloria Hotel Batumi انجام می‌شود که البته نیازمند پرداخت هزینه‌ای اندک است. سرویس اتو و خشکشویی از جمله سایر خدمات هتل محسوب می‌شوند که مستلزم پرداخت هزینه‌ای جدا هستند اما با توجه به نظرات مثبت مسافران پیشین ، پرداخت هزینه برای این موارد کار اشتباهی نیست. برای کسانی که سفرشان به این هتل ، تجاری است، امکانات اختصاصی برای قرارهای کاری تدارک دیده می‌شود. هتل گرند گلوریا از نظر امنیتی ، به امکانات مهمی همچون سیستم اطفا حریق ، هشدار دود ، هشدار امنیتی ، صندوق امانت ، دوربین‌های مداربسته در فضاهای بیرون و مشترک داخل هتل و غیره مجهز است. همچنین نگهبانی شبانه روزی در این هتل انجام می‌شود تا مهمانان با آرامش و آسایش کامل ، از سفر خود لذت ببرند. کارکنان هتل نیز به سه زبان بین المللی انگلیسی ، روسی و گرجستانی مسلط بوده و قادر به مکالمه با مهمانان هستند.
    اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

    برای تشخیص خوب و درجه یک‌بودن هر هتلی فاکتورهای مختلفی وجود دارد که یکی از این فاکتورها چگونگی اتاق‌های آن هتل است. در هتل گرند گلوریا باتومی نیز، امکانات مورد نیاز در اتاق‌ها فراهم شده است تا مهمانان در رفاه کامل ، از حسن انتخاب خود راضی باشند. از آنجایی که ساحل خصوصی هتل The Grand Gloria Hotel Batumi جزو خدمات با ارزش آن محسوب می‌شود ، تمام اتاق‌ها به تراس مجهز هستند تا مهمانان بتوانند یک منظره زیبا از دریا و ساحل داشته باشند و از آن لذت ببرند. اتاق‌های هتل گرند گلوریا باتومی به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع ، سیستم گرمایشی ، چای و قهوه‌ساز مخصوص ، لوازم بهداشتی رایگان ، حمام و حوله اختصاصی ، سشوار ، میز مخصوص برای کار و سرگرمی مجهز هستند. همچنین ، تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت ۴۰ اینچ و شبکه‌های ماهواره‌ای هستند و مهمانان می‌توانند از تماشای آن لذت ببرید. لازم به ذکر است، نظافت روزانه توسط کارکنان انجام می‌شود. علاوه بر این موارد، اتاق‌ها عایق صدا هستند و آرامش به صورت کامل در همه ساعات شبانه روز برقرار است.
    فاصله هتل گرند گلوریا باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

    فاصله تا دریاچه نورگلی: ۲.۲ کیلومتر
    فاصله با موزه هنرهای زیبای آجارا: ۳.۲ کیلومتر
    فاصله تا برج الفبا: ۳.۵ کیلومتر
    فاصله تا دلفیناریوم باتومی: ۳.۵ کیلومتر
    فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۳.۷ کیلومتر
    فاصله تا ساعت ستاره شناسی: ۳.۹ کیلومتر

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    شهر باتومی را بشناسید

    قدمت شهر باتومی است به پیش از میلاد مسیح بر می‌گردد و نام ابتدایی این شهر یعنی «باتوس» در منابع متعلق به قرن چهارم پیش از میلاد به چشم می خورد. کلمه باتوس احتمالا از زبان یونانی گرفته شده که به معنای عمیق است. شهر باتومی مرکز جمهوری خودمختار آجارستان است و طی معاهده‌ای که بین دولت عثمانی ( ترکیه ) و شوروی سابق در سال ۱۹۲۱ میلادی انجام شد، قسمتی از کشور گرجستان به نام " قارص " و " اردهان " به ترک ها واگذار شد، اما این شهر همچنان در گرجستان باقی ماند .


    باتومی با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    پیشرفت‌های عمده شهر باتومی را روس‌ها رقم زدند و از آن جمله راه اندازی خط ریلی میان باتومی-تفلیس- باکو ، بازسازی بندر شهر و لوله کشی به شهر باکو که باعث شد باتومی مهم ترین بندر نفتی روسیه در دریای سیاه شود. از طرفی با پیشرفت های شهر باتومی ، طبیعی بود که جمعیت این شهر نیز رشد قابل توجهی داشته باشد؛ به طوری که تنها در طی 20 سال ، تعداد ساکنان آن دوبرابر شد. پس از فروپاشی شوروی بود که باتومی سرمایه گذاران بین المللی را به خودش جذب کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. در طی سال های 2009 و 2010 چندین ساختمان و هتل بزرگ و زیبا در شهر ساخته شد و به این ترتیب باتومی به وضعیت درخشان کنونی دست یافت.


    باتومی با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    این شهر دومین شهر بزرگ کشور گرجستان واقع در ساحل دریای سیاه در جنوب غربی این کشور است و از طرفی دیگر در دامنه رشته کوه های قفقاز واقع شده است از همین رو نیز در شهر باتومی پوشش گیاهی متنوعی از گل ها و گیاهان و درختان به چشم می خورد. بخش بزرگی از اقتصاد باتومی از گردشگری و بخش دیگرش از قمار تامین می‌شود از این رو به آن لاس وگاس دریای سیاه نیز می‌گویند، اما این شهر همچنین بندر مهم دریایی است و شامل صنایعی مانند صنایع کشتی سازی ، پردازش مواد غذایی و تولید نور است و که هر ساله پذیرای بیش از دو میلیون توریست از سراسر جهان است و به دلیل توریست پذیر بودن آن برای دولت و مردم گرجستان بسیار حائز اهمیت است.

     اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید با سفرهای دورونزدیک همراه ما باشید تا دیدنی‌های این شهر را به شما معرفی نماییم.  


    باتومی 


    باتومی نسبت به تفلیس کوچکتر است، مسافت آن تا تفلیس حدود ۴۰۰ کیلومتر است و حدود دویست هزار نفر جمعیت دارد اما این باعث آن نشده که از محبوبیت آن نزد گردشگران کاسته شود چرا که معماران اروپایی در ابتدای قرن بیستم پروژه های فراوانی را در باتومی به اجرا درآوردند و امروزه این شهر مرکز نوآوری معماری گرجستان است. اغلب مردم این منطقه پیروی کلیسای ارتدوکس شرقی هستند و در این کشور همه گرجی صحبت می کنند. اغلب جوانان ساکن این شهر انگلیسی بلدند  و مسن‌ترها به زبان روسی نیز صحبت می کنند. اما به هر زبانی که صحبت کنید کافیست تا لبخند بزنید و آن ها هم با لبخند به شما پاسخ دهند.


    باتومی با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    کشور گرجستان از لحاظ امنیت در رتبه 85 دنیا قرار گرفته و می توان گفت امنیت بالایی دارد. رقمی بالاتر از کشورهایی چون اردن ، آمریکا و ایران قرار دارد و همچنین نرخ جرم هایی چون: دزدی ، کیف قاپی ، پخش مواد مخدر و غیره نیز در شهر باتومی بسیار پایین است. همچنین طبق آمار و ارقام ، امنیت پیاده روی در روز و شب در این شهر بالاست، بنابراین گردشگران نباید نگرانی خاصی از بابت امنیت این شهر داشته باشند به طوری که می توانند بدون کوچکترین دغدغه ای در هر ساعتی از روز در خیابان‌ها قدم بزنند و حتی در نیمه‌های شب از تاکسی استفاده کرده و با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند.
    بهترین جاذبه‌های باتومی

    از بهترین جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به باغ گیاه شناسی باتومی ، دلفیناریوم باتومی ، قلعه گونیو ، بلوار باتومی گرجستان ، تله کابین آرگو باتومی و مجسمه عشق گرجستان اشاره کرد.
    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    آب و هوای باتومی با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    آب و هوای باتومی به شدت تحت تاثیر جریانهای هوایی دریای سیاه و شرجی و نیمه گرمسیری است، در نتیجه بارش عمده باران در اکثر فصول سال امری عادی است. این بارش عمده باتومی را به مرطوب ترین شهر گرجستان تبدیل کرده است. متوسط دمای هوا در باتومی 14 درجه سانتیگراد است. سردترین ماه سال در باتومی ژانویه با دمای متوسط 7 درجه سانتیگراد و اوت گرمترین ماه با دمای متوسط ۲۲ درجه سانتیگراد است. کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در باتومی به ترتیب 6- و 40 درجه سانتیگراد است. بارش متوسط سالانه باتومی 2718 میلی‌متر و مرطوب ترین ماه سال سپتامبر با بارش 335 میلی‌متر است.



    پس در فصل بهار دمای هوای باتومی بسیار خوشایند است و متوسط دما بین 16 تا 20 سانتی‌گراد جا به جا می شود، در فصل تابستان نیز  متوسط دمای هوای باتومی نه تنها بالا نیست، بلکه دلپذیر و دوست داشتنی است. همچنین تفاوت دمای تابستان با بهار بسیار زیاد نیست و در فصل پاییز دمای هوای باتومی در طی فصل پاییز ملایم است و متوسط دما در حدود 10 تا 16 درجه سانتی‌گراد است و همچنین در فصل زمستان باتومی آب و هوایی سرد و برفی را تجربه می کند و میزان بارش باران در طی این فصل به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید تور باتومی

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    تور گرجستان ، پرواز گرجستان ، تور زمینی گرجستان ، تور گروهی گرجستان ، بلیط هواپیما گرجستان ، وقت سفارت گرجستان ، رزرو هتل گرجستان ، تور هوایی گرجستان ، تور هتل گرند گلوریا باتومی   ، هتل GRAND GLORIA  باتومی  ، تور شاد گرجستان ، قیمت تور گرجستان ، پیکاپ ویزا گرجستان ، تور باتومی ، تور شاد باتومی ، تور ارزان باتومی ، تور زمینی باتومی ، تورباتومی ، توریکروزه ، توردوروزه ، تورسه روزه ، تور طبیعتگردی شاد ، تور طبیعتگردی ارزان ، تور شاد طبیعتگردی ، تور ارزان طبیعتگردی ، تور شاد باتومی ، تور باتومی شاد ، تور ارزان باتومی ، تور باتومی ارزان ،  تورشادباتومی ، تورباتومی شاد

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره RADISSON BLU BATUMI

    باتومی
    تخفیف 5 %
    18,525,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره HILTON

    باتومی
    تخفیف 5 %
    7,315,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره SHERATON

    باتومی
    تخفیف 5 %
    7,220,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره EUPHORIA

    باتومی
    تخفیف 5 %
    5,415,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره LEGEND

    باتومی
    تخفیف 5 %
    5,415,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 5 ستاره SKY TOWER

    باتومی
    تخفیف 5 %
    5,035,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره INTOURIST

    باتومی
    تخفیف 5 %
    4,180,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره RUMI

    باتومی
    تخفیف 5 %
    4,180,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره AQUA APARTMENT

    باتومی
    تخفیف 5 %
    3,040,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره LEGEND BUSINESS

    باتومی
    تخفیف 5 %
    8,265,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره GRAND PALACE

    باتومی
    تخفیف 5 %
    2,517,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه باتومی هتل 4 ستاره ROYAL GEORGIA

    باتومی
    تخفیف 5 %
    2,280,000 تومان