تور 4روزه ارمنستان هتل 5 ستاره RADISSON BLUE :

تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 5 ستاره رادیسون بلو RADISSON BLUE تور ارزان هتل 5 ستاره ارمنستان ، تور ارزان ایروان ، تور زمینی ارمنستان وقت سفارت ارمنستان ، رزرو هتل ارمنستان

پرداخت شما (تومان) :
8,930,000 تومان
5 %
تخفیف
9,400,000 تومان 470,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    ارمنستان

    شرایط استفاده

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای

    تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 5 ستاره رادیسون بلو RADISSON BLUE

    با بهترین خدمات 

    گشت هزار پله (کاسکاد) مجسمه مادر ، هراپاراک و ... گشتهای آپشنال دریاچه سوان و تله کابین و ...

    لیدر فارسی زبان 

    سیم کارت به ازای هر اتاق

    بیمه مسافرتی 

    یک گشت شهری رایگان به همراه ناهار 

    اتوبوس وی ای پی 

    هتل با صبحانه و رعایت پروتکل های بهداشتی

    زمان حرکت هر روز هفته

    در صورت درخواست تور هوایی مبلغ پرواز اضافه میگردد.

    اتاق سینگل افزایش نرخ دارد.

    مدارک لازم جهت ثبت نام در تور ارمنستان

    پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

    عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر
    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست))

    توضیحات

     تور ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    ارمنستان (هایاستان) با نام رسمی جمهوری ارمنستان کشوری محصور در خشکی در قفقاز جنوبی واقع در جنوب غربی آسیا است. این کشور از شمال با گرجستان ، از شرق با آذربایجان ، از جنوب با ایران و جمهوری خودمختار آرتساخ (منطقه مورد مناقشه قره باغ) و از غرب با ترکیه مرز مشترک دارد. پایتخت این کشور ایروان و زبان رسمی آن ارمنی است. کوچکترین کشور مستقل مشترک‌المنافع با ۲۹٬۸۰۰ کیلومترمربع مساحت و ۳٬۰۱۸٬۸۵۴ میلیون نفر جمعیت که از مراکز مهم صنعتی شوروی سابق محسوب می‌شد.

     ارمنستان اولین کشوری بود که در اوایل قرن چهارم میلادی ، مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود پذیرفت و کلیسای آن کاملاً خودمختار و متفاوت با کلیساهای دیگر در جهان است.  

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    درباره هتل Radisson BLU Hotel Yerevan


    هتل رادیسون بلو یک هتل ۵ ستاره در شهر ایروان است که به تازگی بازسازی شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری به پارک و کوه آرارات ایروان دارد. اتاق‌ها با رنگ‌های روشن طراحی شده و با وسایل باکیفیت و راحت چیده شده‌اند. عایق صدا بودن اتاق‌ها محیط دنج و آرامی برای مهمانان ایجاد می‌کند. همچنین پوشیده بودن کف هتل Radisson BLU Hotel Yerevan محیط گرم و صمیمی خانه را برای مسافران تداعی کند.
    از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع ، سیستم گرمایشی ، صندوق امانات ، اینترنت رایگان ، حمام خصوصی و تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای اشاره کرد. همچنین هتل رادیسون بلو ایروان دارای باغ و تراسی رو به آفتاب است که علاوه‌بر فضایی برای پیک‌نیک و برپایی آتش ، امکاناتی هم برای پیک نیک فراهم شده است. می‌توانید روزتان را با خوردن صبحانه در اتاقتان شروع کنید و یا به رستوران هتل Radisson BLU Hotel Yerevan بروید. در این هتل، ۳ رستوران وجود دارد. یک رستوران برای هر ۳ وعده غذایی که به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شوند. در رستوران دومی هم غذاهای ژاپنی سرو می‌شود. رستوران سوم Radisson BLU Hotel Yerevan در پشت‌بام قرار دارد و گلچینی از غذاهای بین‌المللی، فست‌فود و نوشیدنی‌ها در آنجا سرو می‌شود. چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل رادیسون بلو ایروان ورود حیوان خانگی آزاد است.
    هتل Radisson Bluخدمات سلامت و زیبایی پر و پیمانی دارد که به اشاره مواردی همچون باشگاه ورزشی ، استخر سرپوشیده ، سونا ، اسپا ، ماساژ ، پدیکور ، مانیکور ، چترهای خورشید و خدمات آرایشی کفایت می‌کنیم. اگر فرزند کوچکی به همراه دارید هتل رادیسون بلو ایروان کاملا مناسب شماست، چرا که خدمات نگهداری کودک دارد و با وسایل بازی و زمین‌بازی کودکان محیط جذابی برای کودکان فراهم می‌آورد.

    اماکن نزدیک به هتل رادیسون بلو ایروان


    مجموعه تاریخی ماتناداران تا هتل رادیسون بلو ایروان: ۱.۷ کیلومتر
    باغ وحش ایروان تا هتل رادیسون بلو ایروان: ۲.۲ کیلومتر
    پارک عشاق ایروان تا هتل رادیسون بلو ایروان: ۲.۳ کیلومتر


    تاریخچه ارمنستان همراه با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    تاریخ ارمنستان در واقع بخشی به جای مانده از تاریخ مردم ارامنه در فلات ارمنستان است؛ به نظر می‌رسد زادگاه و وطن اصلی مردم ارامنه ارمنستان بوده و سپس به مرور زمان مردم قسمت‌های دیگر نیز به آن‌ها پیوسته اند. در ابتدا نام ارمنستان از نام بنیانگذار این قوم یعنی "هایک" گرفته شده و بعد از تسط ایران پسوند "ستان" به آن اضافه شده است، اما مردم مناطق دیگر این کشور را با نام‌های دیگری چون آرمانی ، آرمانیا ، آرامان و ... می‌شناختند اولین بار نام ارمنیا در کتیبه‌ای از داریوش اول دیده شده و سپس به مرور زمان نام آن به ارمنستان کنونی تغییر یافت؛ بعد از ایران اتحادیه جماهیر شوروی به ارمنستان تسلط پیدا کرد و سرانجام این کشور در سال ۱۹۹۱ به استقلال رسید و جمهوری ارمنستان تشکیل شد.



    موقعیت جغرافیایی و جمعیت ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک



    از نظر جغرافیایی ارمنستان بین دریای سیاه و دریای خزر واقع شده که می‌تواند پل ارتباطی بین ایران و اروپا محسوب شود همسایگان آن از شمال کشور گرجستان ، از شرق جمهوری آذربایجان ، از غرب ترکیه و در نهایت از جنوب ایران و نخجوان هستند. این سرزمین در بخش شمال فلات معروف ارمنستان شکل گرفته است و قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد که ارمنستان کنونی تنها بخشی از فلات اصلی و بزرگ ارمنستان را تشکیل داده است؛ به طور کلی می‌توان ارمنستان را یک کشور کوهستانی دانست که عموما آب و هوای معتدل و نسبتا پربارانی دارد، وسعت آن حدود ۲۹۷۴۳ کیلومتر مربع و جمعیتی برابر ۳۰۱۸۸۵۴ میلیون نفر دارد.


     اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید با سفرهای دورونزدیک همراه ما باشید تا دیدنی‌های این شهر را به شما معرفی نماییم.  



    مذهب و زبان ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک


    یکی از اولین کشور‌هایی که در قرن چهاردهم دین مسیحیت به آن راه پیدا کرد ارمنستان بود که به همین دلیل بخشی از فرهنگ و آداب و رسوم آن از مسیحیت الگو گرفته است؛   دین رسمی کشور ارمنستان مسیحیت است و از این رو کلیسا‌های متعددی در کشور دیده می‌شود و می‌توان گفت کلیسا به نوعی ریشه در فرهنگ و اصالت آن‌ها دارد. نام این کشور در قدیم به زبان محلی "هایک" بوده که به مرور زمان با اضافه کردن پسوند "ستان" تغییر نام داده است، زبان اصلی مردم این سرزمین ارمنی است و فرهنگ آن‌ها بیشتر مربوط به مردم بومی ارمنی می‌شود؛ البته زبان ارمنی به دو زیر شاخه ارمنی شرقی و ارمنی غربی تقسیم می‌شود که تنها تفاوتی در تلفظ‌های آن وجود دارد در نهایت زبان ارمنی شرقی به عنوان زبان رسمی این کشور شناخته شده است و بعد از آن نیز زبان روسی زبان دوم آن‌هاست.




    فرهنگ و آداب و رسوم ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    این کشور از نظر فرهنگ بسیار غنی است و بیشترین ساکنین آن را مردم ارمنی تشکیل می‌دهند البته مهاجرانی هرچند اندک از کشور‌هایی اروپایی و روسیه نیز دارند، مردم این کشور بعد از استقلال و جدا شدن از روسیه بیشتر به کشاورزی روی آورند و این صنعت را توسعه دادند. سنت گرایی در فرهنگ این مردم بسیار دیده می‌شود به طوری که این موضوع در نوع لباس پوشیدن و معاشرت بین زنان و مردان کاملا قابل مشاهده است؛ آن‌ها مردمی مهربان و دست و دل باز هستند که با روی خوش از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند و قطعا سفر به ارمنستان می‌تواند خاطره خوشی در ذهن‌تان به جای بگذارد.

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    واحد پول ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    واحد اصلی پول این کشور درام است که گفته می‌شود از کلمه عربی درهم گرفته شده است که سکه‌های آن شامل سکه‌های ۱۰ درام ، ۲۰ درام ، ۳۰ درام ، ۱۰۰ درام و ۵۰۰ درامی می‌باشد، اما اسکناس‌های آن از ۱۰۰۰ درام شروع می‌شوند و اسکناس‌هایی معادل ۱۰۰۰ ، ۵۰۰۰ ، ۱۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰ درامی نیز دارند، هر یک درام در مقایسه با پول ایران حدود ۸۰۰۰ تومان است و به اختصار با حروف ADB نشان داده می‌شود.



    شهر‌های مهم و توریستی ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    ارمنستان از نظر تقسیمات کشوری ۱۱ استان دارد که مردم بیشتر این استان‌ها به کشاورزی مشغول هستند البته دامپروری، ماهی گیری، شکلات سازی نیز از مشاغل اکثر افراد این کشور است. یکی از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین شهر‌های ارمنستان ایروان است که پایتخت رسمی‌ای کشور نیز هست و آثار باستانی و تاریخی بسیاری دارد و سالانه مردم بسیاری از سراسر دنیا برای سفر به این کشور و دیدن شهر‌های آن روانه می‌شوند از جمله شهر‌های دیگر آن نیز می‌توان به گیومری، دیلیجان ، کوتایک ، تاووش ، آرارات و ... اشاره کرد.


    جاذبه‌های دیدنی و تفریحی ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    این کشور جاذبه‌های طبیعی بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به شهر دیلیجان اشاره کرد که به قدر زیادی سرسبز و زنده است و به آن سوئیس کوچک نیز می‌گویند. پایتخت این کشور یعنی ایروان نیز  پر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که معمولا بیشترین میزان گردشگری را هم دارد، از دیگر جاذبه‌های گردشگری این کشور روستای گوریس است که با قدمت زیاد و معماری آلمانی که دارد شهرت زیادی پیدا کرده است و البته مکان‌های دیدنی دیگری که هر مخاطبی را به خود جذب می‌کند.



    آب و هوای اقلیمی ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    به طور کلی آب و هوای ارمنستان کوهستانی، اما متعادل است که به دلیل بارش باران زیاد طبیعتی سبز و زنده دارد این کشور در تابستان دمایی بین ۱۸ تا ۲۲ درجه بالای صفر دارد در حالی که در زمستان دمای آن به حدود ۱۲- درجه نیز می‌رسد و روبه سردی می‌رود بنابراین به نظر می‌رسد فصل‌های گرم بهترین زمان برای سفر به این کشور هستند.

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

     

    برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید تور ارمنستان

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    تور ارمنستان ، پرواز ارمنستان ، تور زمینی ارمنستان ، تور گروهی ارمنستان ، بلیط هواپیما ارمنستان ، وقت سفارت ارمنستان ، رزرو هتل ارمنستان ، تور هوایی ارمنستان ، تور هتل  رادیسون بلو ارمنستان ، هتل RADISSON BLUE ارمنستان ، تور شاد ارمنستان ، قیمت تور ارمنستان ، پیکاپ ویزا ارمنستان ، توریکروزه ، توردوروزه ، تورسه روزه ، تور طبیعتگردی شاد ، تور طبیعتگردی ارزان ، تور شاد طبیعتگردی ، تور ارزان طبیعتگردی ، تور شاد ارمنستان ، تور ارمنستان شاد ، تور ارزان ارمنستان ، تور ارمنستان ارزان ،  تورشادارمنستان ، تورارمنستان شاد

     

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 5 ستاره NATIONAL

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    9,595,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 4 ستاره D.T.HILTON

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    7,410,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه ارمنستان هتل 4 ستاره B.W.CONGRESS

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    13,300,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه ارمنستان هتل 4 ستاره HOLIDAY IN EXPRESS

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    5,890,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه ارمنستان هتل 4 ستاره 53 MESSIER

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    13,015,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 4 ستاره OPERA SUIT

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    11,637,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 3 ستاره IBIS

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    5,605,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل چهار ستاره ARARAT

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    10,355,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 4 ستاره PRESIDENT

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    4,370,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره IN CITY

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    9,785,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل4 ستاره ROYAL PLAZA

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    4,370,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره REGINEH

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    8,550,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره ALBA

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    3,325,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره NICE

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    7,790,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره BELLA

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    3,230,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره primer

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    7,220,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان

    ارمنستان
    تخفیف 10 %
    13,050,000 تومان