تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 4 ستاره D.T.HILTON :

تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل چهار ستاره دابل تری هیلتون D.T.HILTON تور ارزان هتل 4 ستاره ارمنستان ، تور ارزان ایروان ، تور زمینی ارمنستان پرواز ارزان ارمنستان ، پرواز چارتری ارمنستان

پرداخت شما (تومان) :
7,410,000 تومان
5 %
تخفیف
7,800,000 تومان 390,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    ارمنستان

    شرایط استفاده

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای

    تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل چهار ستاره دابل تری هیلتون  D.T.HILTON

    با بهترین خدمات 

    گشت هزار پله (کاسکاد) مجسمه مادر ، هراپاراک و ... گشتهای آپشنال دریاچه سوان و تله کابین و ...

    لیدر فارسی زبان 

    سیم کارت به ازای هر اتاق

    بیمه مسافرتی 

    یک گشت شهری رایگان به همراه ناهار 

    اتوبوس وی ای پی 

    هتل با صبحانه و رعایت پروتکل های بهداشتی

    زمان حرکت هر روز هفته

    در صورت درخواست تور هوایی مبلغ پرواز اضافه میگردد.

    اتاق سینگل افزایش نرخ دارد.

    مدارک لازم جهت ثبت نام در تور ارمنستان

    پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

    عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست))

    توضیحات

     تور ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک


    ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آشنایی با کشور ارمنستان


    کشور ارمنستان پایتخت شهر ایروان یکی از سه شهر مهم قفقاز جنوبی و محبوب ارمنیان جهان است. شهری با تاریخ بیش از ۲۸۰۰ سال در دامنه کوه آرارات و بر کرانه رود هرازدان .  این شهر ابتدا قلعه اِربونی در تمدن اورارتو بود، در دهه ۱۹۳۰ چهره عوض کرد و از نو ساخته شد و امروز به شکل ایروانِ زیباست. با موقعیت استراتژیک مهم خود بارها نبردگاه عثمانی‌ها ، پارس‌ها و امپراطوران روس بوده است. از این نبرد‌ها آنچه نصیب ایروان شد ویرانی‌های پیاپی بود که بلایایی طبیعی چون زلزله‌ای در قرن هفدهم ، که شهر را یکپارچه به خاک نشاند نیز بر آن افزود. با این حال بناهایی از اریوانِ کهن تا به حاضر دوام آورده‌اند که ایستایی مردمش را نیز به یاد می‌آورد. در دوران شوروی شهر بطور جدی بر پایه نقشه‌های الکساندر تمانیان معمار شهر بازسازی شد. مرکز شهر، چون جواهری از سبک معماری نخستین شوروی است.
     
    در آن زمان شهر را بر مبنای رنگ سنگ‌های بکار رفته در بناهایش ، شهر صورتی نامیدند.این کشور از جنوب با ایران ، از جنوب غربی با جمهوری نخجوان، از غرب با ترکیه و از شمال با گرجستان و از شرق با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد. کشور ارمنستان با 29800  کیلومتر مربع مساحت ، در جنوب غربی منطقه قفقاز و با کمی فاصله از سواحل جنوب شرقی دریای سیاه واقع شده و همچون کمربندی بین مرزهای ایران از یک سو و جمهوریهای آذربایجان و گرجستان از سوی دیگر گسترده شده است.  کوهستانی است که در شمال فلات ایران، در غرب فلات ارمنستان و جنوب سلسله جبال قفقاز واقع شده است. ارتفاع میانگین کشور ارمنستان از سطح دریا 1800 متر است و تنها 10 درصد شهر های ارمنستان کمتر از 1000 متر ارتفاع دارند. بلندترین قله ارمنستان آراگاتس (Aragatz) است که در شمال غرب این جمهوری واقع است و 4090 متر ارتفاع دارد.

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    درباره هتل DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre

    هتل دابل تری بای هیلتون ایروان به عنوان یک هتل ۴ ستاره در مرکز شهر ایروان پایتخت ارمنستان از موقعیتی عالی برخوردار است. این هتل به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از میدان جمهوری و به اندازه ۱۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله دارد. مسافرانی که با اتومبیل شخصی خود به ایروان سفر کرده‌اند، با اقامت در این هتل می‌توانند از پارکینگ رایگان و اختصاصی هتل استفاده کنند. از جمله خدمات مهم و قابل توجه هتل DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre باشگاه بدنسازی ، سونا و اینترنت وای فای رایگان هستند.
    اتاق‌های مهمان در هتل دابل تری بای هیلتون دارای چشم‌انداز زیبایی از کوه‌های آرارت هستند و در تمامی آن‌ها سیستم تهویه مطبوع ، محل نشیمن ، مینی بار رایگان و تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای وجود دارند. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌های DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre شامل توالت فرنگی ، سشوار ، حوله و دمپایی هستند. از جمله مزیت‌های برتر هتل دابل تری بای هیلتون ایروان سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو ، آسانسور ، صندوق امانات ، آصندلی ماساژ ، پاسخگویی ۲۴ ساعته ، نظافت روزانه ، انبار نگهداری چمدان ، صرافی ، شاتل فرودگاهی ، خودپرداز ، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
    مهمانانی که در هتل دابل تری بای هیلتون ایروان اقامت می‌کنند، می‌توانند از غذاهای خوشمزه رستوران هتل DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre بخورند و از نوشیدنی‌های متنوع بار هتل بنوشند. در این هتل خدماتی از قبیل سرو صبحانه یا ناهار بسته‌بندی شده در اتاق و خدمات اتاق بنا به درخواست مهمانان ارائه می‌شوند. همچنین منوی مخصوص افراد دارای رژیم در دسترس است. مهمانان در هتل دابل تری با هیلتون اقامتی راحت ، دلچسب و به یاد ماندنی خواهند داشت. فرودگاه زروانتوس نزدیکترین فرودگاه ایروان به هتل دابل تری بای هیلتون است.

    اماکن نزدیک به هتل دابل تری بای هیلتون ایروان

    فاصله تا استادیوم هازاردان: ۱.۵ کیلومتر
    فاصله تا سالن باله و اپرا: ۱.۶ کیلومتر
    فاصله تا ایستگاه قطار ایروان: ۱.۹ کیلومتر
    فاصله تا باغ وحش ایروان: ۴.۳ کیلومتر

    مهمترین دریاچه کشور ارمنستان همراه با آژانس سفرهای دور و نزدیک
    مهمترین دریاچه کشور ارمنستان دریاچه سوان  (Sevan) ، در شرق این کشور واقع شده است و نقش بسیار چشمگیری در اکوسیستم منطقه ایفا می کند و چون در ارتفاع 1924 متری از سطح دریا قرار گرفته است، یکی از مرتفع ترین دریاچه های آب شیرین بزرگ جهان است. با توجه به کوهستانی بودن این کشور رودهای ارمنستان اکثرا کوتاه و دارای جریان بسیار سریع هستند. اکثر رودهای ارمنستان از طریق رود ارس یا رودهای کورا یا آخوریان به دریای خزر سرازیر می شوند. مهمترین رود های ارمنستان عبارتند از رود کورا (Kura) که از گرجستان سرچشمه می گیرد و به خزر می ریزد، رود آخوریان (Akhurian) که در مرزهای ارمنستان با ترکیه قرار دارد، رود هرازدان (Hrazdan) که از شهر ایروان می  گذرد، رود آرپا (Arpa) که به دریاچه سوان وصل می شود و رود وروتان (Vorotan) در جنوب این کشور.رودهای ارمنستان اگرچه می توانند به عنوان منبع خوبی برای تامین انرژی الکتریسته و آب مصرفی کشور به کار روند، ولی به واسطه وجود آبشارها ، سرعت زیاد آب جاری و پهنای کم آنها قابلیت کشتیرانی ندارند.

     اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید با سفرهای دورونزدیک همراه ما باشید تا دیدنی‌های این شهر را به شما معرفی نماییم.  


    شهر های ارمنستان آژانس سفرهای دور و نزدیک


    پایتخت ارمنستان شهر ایروان (Yerevan) است که بیش از یک سوم کل جمعیت کشور را تشکیل می دهد.از دیگر شهر های مهم ارمنستان شهرهای گیومری (Gyumri) ، آبویان (Abovian) ، وانادزور (Vanadzor) ، اجمیادزین (Ejmiadzin) ، آشتاراک (Ashtarak) ، کاپان (Kapan) ، گوریس (Goris) ، آپاران (Aparan) ، آرتاشات (Artashat) ، هرازدان (Hrazdan) ، ایجوان (Ijevan) ، آماسیا (Amasia) ، مارالیک (Maralik) ، مارتونی (Martuni) ، ماسیس (Masis) ، الاوردی (Alaverdi) ، و واردنیس (Vardenis) را می توان نام برد.
     
    جمعیت ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک
    هم اکنون جمعیت کشور ارمنستان 3.2 میلیون نفر است که یک سوم ان یعنی نزدیک به 1 میلیون نفر از آنها در ایروان ساکن هستند. شمار کل جمعیت ارمنیان جهان نزدیک به 9 میلیون نفر است که از این تعدا 5.7 میلیون نفر خارج از جمهوری ارمنستان امروزی زندگی می کنند. از این نظر ارمنیان در شمار ملتهایی قرار می گیرند که بیشتر از نیمی از آنان خارج از سرزمین مادری زندگی می کنند. از نظر ترکیب قومی ارمنستان جمعیت یکپارچه دارد و بیش از 93 درصد از جمعیت این جمهوری را ارمنیان تشکیل می دهند.

    دین کشور ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک
    اکثریت قریب به اتفاق مردم کشور ارمنستان پیرو کلیسای حواری ارمنی (Armenian Apostolic Church)  هستند که نزد ایرانیان به کلیسای گریگوری شناخته می شود و کلیسای ملی ارمنیان محسوب می شود. کلیسای حواری ارمنی از اولین کلیساهای دنیای مسیحیت است و جزو کلیسای ارتدوکس شرقی به شمار می رود.ارامنیان پیش از گرویدن به دین مسیحیت بت پرست بوده و بت های بیشماری را می پرستیدند از جمله آناهید.در واقع مقدر بود که مسیحی کردن کشور ارمنستان توسط گریگور مقدس صورت گیرد. گریگور (Gregory) منسوب به خانواده اشکانیان و بنا به روایتی پسر همان مردی بود که به تحریک شاهان ساسانی، خسرو اول پادشاه کشور ارمنستان را کشته بود.

    گریگور و همه افراد خانواده اش در شهر کاپادوکیه (Cappadocia) واقع در شرق آسیای صغیر مقیم شدند و در آنجا بود که گریگور با آموزه های مسیحی آشنا گردید و مسیحی شد.قبول دین مسیحی توسط ارامنیان دارای دو جنبه مهم می باشد. از یک سو گرویدن این ملت به مسیحیت نقطه عطف تاریخ کشور ارمنستان محسوب شده و در واقع تمامی تحولاتی که این ملت از ان پس شاهد بوده اند تا حد زیادی متاثر از این رویداد تاریخی بوده است. از سوی دیگر و از دیدگاه تاریخ مسیحیت نیز این رویداد اهمیت ویژه ای دارد چراکه ارامنیان نخستین ملتی هستند که در سال 301 میلادی مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور پذیرفتند. شایان ذکر است که گرویدن کنستانتین امپراتور روم به دین مسیح و قبول مسیحیت به عنوان دین رسمی امپراتوری روم در سال 313 میلادی صورت گرفت.پس از ظهور مسیحیت و از قرن اول میلادی نخستین پیام آوران مسیحیت وارد کشور ارمنستان شده و به تبلیغ این دین پرداختند.

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    اولین مبلغان مسیحی در ارمنستان با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    اولین مبلغان مسیحی در کشور ارمنستان تادئوس (Thaddeus) و بارتولومئوس (Bartholomew) از حواریون عیسی مسیح بودند. این افراد به دست حکام بت پرست کشور ارمنستان کشته شدند و بعد ها در مقتل آنها کلیساهایی ساخته شد. کلیسای تادئوس یا طاطاوس مقدس یا قره کلیسا واقع در شمال غرب شهر ماکو در ایران محل شهادت تادئوس می باشد.
    اولین کلیسای ارمنی توسط گریگور ملقب به گریگور روشنگر (Gregory the Illuminator)در شهر واقارشاپات (اجمیادزین کنونی) و در سال 303 میلادی ساخته شد و پس از گذشت بیش از 1700 سال این مکان کماکان مقر اصلی کلیسای ارمنی است.در ارمنستان رستوران های متعددی  وجود دارد از جمله: مارکو پولو ، آی لئونی آرموتز ، شاورما تومانیان ، پروانا و…از ویژگی های ارمنستان تنوع غذایی این کشور است.

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

     

    برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید تور ارمنستان

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    تور ارمنستان ، پرواز ارمنستان ، تور زمینی ارمنستان ، تور گروهی ارمنستان ، بلیط هواپیما ارمنستان ، وقت سفارت ارمنستان ، رزرو هتل ارمنستان ، تور هوایی ارمنستان ، تور هتل دابل تری هیلتون ارمنستان ، هتل D.T.HILTON ارمنستان ، تور شاد ارمنستان ، قیمت تور ارمنستان ، پیکاپ ویزا ارمنستان ، توریکروزه ، توردوروزه ، تورسه روزه ، تور طبیعتگردی شاد ، تور طبیعتگردی ارزان ، تور شاد طبیعتگردی ، تور ارزان طبیعتگردی ، تور شاد ارمنستان ، تور ارمنستان شاد ، تور ارزان ارمنستان ، تور ارمنستان ارزان ،  تورشادارمنستان ، تورارمنستان شاد

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور 4روزه ارمنستان هتل 5 ستاره RADISSON BLUE

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    8,930,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 5 ستاره NATIONAL

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    9,595,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه ارمنستان هتل 4 ستاره B.W.CONGRESS

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    13,300,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه ارمنستان هتل 4 ستاره HOLIDAY IN EXPRESS

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    5,890,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه ارمنستان هتل 4 ستاره 53 MESSIER

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    13,015,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 4 ستاره OPERA SUIT

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    11,637,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 3 ستاره IBIS

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    5,605,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل چهار ستاره ARARAT

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    10,355,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل 4 ستاره PRESIDENT

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    4,370,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره IN CITY

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    9,785,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل4 ستاره ROYAL PLAZA

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    4,370,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره REGINEH

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    8,550,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره ALBA

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    3,325,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره NICE

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    7,790,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره BELLA

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    3,230,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان هتل سه ستاره primer

    ارمنستان
    تخفیف 5 %
    7,220,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه زمینی ارمنستان

    ارمنستان
    تخفیف 10 %
    13,050,000 تومان