تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 4 ستاره ELDAR GARDEN RESORT :

تور زمینی و هوایی آنتالیا هتل 4 ستاره الدار گاردن ریزورت ELDAR GARDEN RESORT آنتالیا ترکیه ، آنتالیا ، تور ترکیه ، تور آنتالیا بلیط ترکیه ، بلیط آنتالیا ، تور آنتالیا نوروز 1403

پرداخت شما (تومان) :
4,037,500 تومان
5 %
تخفیف
4,250,000 تومان 212,500 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    آنتالیا

    شرایط استفاده

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست))

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور زمینی و هوایی آنتالیا

    هتل 4 ستاره الدار گاردن ریزورت ELDAR GARDEN RESORT  آنتالیا

    قیمت جهت هرنفر در یک شب با صبحانه میباشد.

    جهت استعلام قیمت تور کامل زمینی یا هوایی با آژانس تماس گرفته شود.

    خدمات هتل :

    هزینه کودک و اتاق سینگل متفاوت است استعلام شود

    پارکینگ رایگان (بدون راننده)
    ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
    امکانات خشکشویی
    صندلی آفتاب استخر
    اسپا با خدمات کامل
    وای‌فای (پرداخت هزینه اضافه)
    ترانسفر فرودگاهی

    زمان حرکت هر روز هفته

    در صورت درخواست تور هوایی مبلغ پرواز اضافه میگردد.

    مدارک لازم جهت ثبت نام در تور آنتالیا

    پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

    عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    توضیحات

    Hotel Eldar Resort 

     

    هتل الدار ریزورت در فاصله 500 متری دریای مدیترانه در منطقه کمر گوینوک واقع شده و منظره چشم نوازی را به میهمانان عرضه می کند. این هتل با ارائه انواع امکانات رفاهی همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته است. هتل مینوتل برسام در سال 1998 احداث گردید و در سال 2007 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. سبک معماری و دکوراسیون داخلی این هتل به قدری دل انگیز و جذاب است که نظر مسافران زیاد را به خود جلب می کند.

    امکانات رفاهی هتل eldar resort آنتالیا
    هنگامی که وارد هتل می شوید، کارکنان خوش برخورد میز پذیرش با روی باز از شما استقبال می کنند و امور پذیرش شما در کمترین زمان ممکن انجام می شود. در این فاصله می توانید در لابی هتل منتظر بمانید و استراحت کنید. در صورت تمایل، برای مسافران خارجی فردی به عنوان مترجم اختصاص داده می شود. هتل چهار ستاره الدار ریزورت آنتالیا، دارای اتاق جلسات می باشد که تمام امکانات لازم برای برگزاری جلسه های رسمی را دارد. شما می توانید اشیای گران قیمت و ارزشمند یا اسناد و مدارک مهم خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و با خاطری آسوده به گردش و تفریح بپردازید. این هتل همچنین مجهز به آسانسور، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه فکس و فتوکپی می باشد.

    هتل الدار ریزورت امکانات ویژه ای را نیز برای معلولین در نظر گرفته است تا برای این عزیزان اقامتی راحت و لذت بخش را به ارمغان بیاورد. اتاق های مخصوصی برای سیگار کشیدن تعبیه شده اند اما در سایر نقاط هتل، سیگار کشیدن ممنوع میباشد. خدمات خشکشویی در هتل eldar resort ارائه می شود و شما می توانید با مراجعه به بخش لاندری هتل، لباس های خود را به خدمه مجرب و ماهر رخت شور خانه بسپارید تا در اسرع وقت آن ها را سالم و تمیز به شما تحویل دهند. هتل الدار ریزورت برای مواقع ضروری در داخل هتل خدمات پزشکی و اورژانسی ارائه می کند تا از امنیت و سلامت مسافران به بهترین نحو محافظت شود.

    مسافران می توانند مبادلات ارزی خود را به سادگی و با مراجعه به صرافی هتل انجام دهند. میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می کنند، این امکان را دارند که از پارکینگ هتل استفاده نمایند. علاوه بر این در هر ساعت از شبانه روز می توانید از خدمات تاکسی سرویس نیز بهره مند شوید. نکته نهایی اینکه هتل eldar resort دارای فروشگاه سوغاتی و سوپر مارکت می باشد و شما بدون خروج از هتل می توانید تمام چیز های مورد نیاز خود را از فروشگاه ها خریداری کنید.

    رستوران های هتل الدار ریزورت آنتالیا
    رستوران هتل الدار ریزورت آنتالیا با منوی متنوعی از غذاهای خوشمزه و لذیذ، از میهمانان پذیرایی می کند. در این رستوران همچنین غذاهای رژیمی هم سرو می شوند پس اگر تناسب اندام و سلامتی برای شما اهمیت زیادی دارد، اصلا نگران نباشید؛ لازم نیست در حین سفر رژیم را بشکنید چون غذاهای رژیمی رستوران هتل الدار ریزورت به اندازه سایر غذاهای این رستوران خوشمزه هستند. تمامی این خوراک ها توسط سرآشپزهای ماهر و چیره دست طبخ شده و به صورت بوفه سرو می شوند. علاوه بر این مینی بار و اسنک بار نیز در اختیار شما میهمانان گرامی قرار دارند. ساعات فعالیت رستوران به شرح زیر می باشد.

    صبحانه: ساعت 7 الی 9 صبح

    ناهار: ساعت 12 الی 14 ظهر

    میان وعده: ساعت 14 الی 16 بعد از ظهر

    عصرانه: ساعت 17 الی 18 عصر

    شام: ساعت 19 الی 21 شب

    تفریحات هتل eldar resort آنتالیا
    هتل الدار ریزورت سرگرمی ها و تفریحات متعددی را برای خانواده ها و فرزندانشان در نظر گرفته است تا لحظات خوشی را در کنار هم سپری کرده و از اقامت خود نهایت لذت را ببرند. از جمله تفریحات آبی هتل eldar resort می توان به استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر ویژه کودکان، حمام ترکی و پارک آبی اشاره کرد. این تفریحات شما را حسابی سرحال خواهند کرد و احساس خستگی تان را از بین می برند. هتل الدار ریزورت همچنین دارای سونا، جکوزی و اتاق ماساژ نیز می باشد که استفاده از آن ها بی شک تجربه لذت بخشی خواهد بود.

    علاوه بر این ها ورزش هایی همچون والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس روی میز، زمین تنیس و پرتاب دارت شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. کودکان می توانند در زمین بازی مخصوص بچه ها با هم سن و سالان خود به بازی و تفریح بپردازند یا از مینی کلاب کودکان استفاده کنند و خاطرات شادی را در کنار دوستان خود رقم بزنند.

    اتاق های هتل eldar resort آنتالیا
    هتل الدر ریزورت واحدهای اقامتی مجهز و با امکاناتی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد که با سبکی بی نظیر دکوراسیون شده و به طور منظم نظافت می شوند. این هتل دارای اتاق ها خانوادگی با وسعت 40 متر مربع نیز می باشد. ساعت تحویل اتاق ها 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه، 12 ظهر است.

    امکانات اتاق های هتل الدار
    تمامی اتاق های هتل الدار ریزورت مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی شامل دوش، وان و سشوار هستند. اتاق ها دارای کف پوش می باشند و با مبلمان دلنشین و راحت خود، آسایش میهمانان را به نحو احسن تامین می کنند. در اتاق های هتل Eldar Resort کتری برقی، کمد دیواری به همراه چوب لباسی و کتابخانه کوچکی نیز وجود دارد. علاوه بر این، اتاق ها دارای تراس هستند و شما می توانید به منظره چشم نواز و زیبای طبیعت اطراف دسترسی داشته باشید.

    اینترنت پر سرعت در تمامی واحد های اقامتی قابل استفاده است. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و هوای داخل اتاق را کنترل می کنند. افزون بر این، تلویزیون پلاسما و ماهواره در اتاق ها تعبیه شده اند تا در اوقات فراغت خود بتوانید به تماشای برنامه های تلویزیونی مهیج بنشینید و لحظات خوشی را در کنار خانواده خود سپری نمایید.

    فاصله هتل eldar resort آنتالیا از مکان های مهم آنتالیا
    هتل الدار ریزورت آنتالیا در محلی دنج و به دور از شلوغی های شهر ساخته شده است تا مسافران بتوانند چند روزی را در آرامش و هوای پاک به تفریح و استراحت بپردازند. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا حدود 35 کیلومتر فاصله دارد و برای رسیدن به فرودگاه آنتالیا نیز باید مسافتی معادل 50 کیلومتر را بپیمایید.

    ساحل گوینوک ، 400 متر

    ساحل کمر،3.2 کیلومتر

    ساحل بلدیبی، 3.5 کیلومتر

    ساحل عمومی مرکزی غرب، 6 کیلومتر

    ساحل نزولی، 7 کیلومتر

     

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی آنتالیا وی آی پی | نوروز 1403

    آنتالیا
    تخفیف 10 %
    28,800,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 3 ستاره ATALLA

    آنتالیا
    تخفیف 5 %
    1,206,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 3 ستاره START

    آنتالیا
    تخفیف 5 %
    1,947,500 تومان