تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 4 ستاره HOLIDAY INN LARA :

تور زمینی و هوایی آنتالیا هتل 4 ستاره هالیدی این لارا HOLIDAY INN LARA آنتالیا ترکیه ، آنتالیا ، تور ترکیه ، تور آنتالیا بلیط ترکیه ، بلیط آنتالیا ، تور آنتالیا نوروز 1403

پرداخت شما (تومان) :
3,914,000 تومان
5 %
تخفیف
4,120,000 تومان 206,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    آنتالیا

    شرایط استفاده

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست))

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور زمینی و هوایی آنتالیا

    هتل 4 ستاره هالیدی این لارا HOLIDAY INN LARA  آنتالیا

    قیمت جهت هرنفر در یک شب میباشد.

    جهت استعلام قیمت تور کامل زمینی یا هوایی با آژانس تماس گرفته شود.

    خدمات هتل :

    هزینه کودک و اتاق سینگل متفاوت است استعلام شود

    وای‌فای رایگان
    پارکینگ رایگان (بدون راننده)
    ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
    خشک‌شویی / لباسشویی
    آسانسور
    صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
    امکانات بدنسازی
    استخر فصلی روباز

    زمان حرکت هر روز هفته

    در صورت درخواست تور هوایی مبلغ پرواز اضافه میگردد.

    مدارک لازم جهت ثبت نام در تور آنتالیا

    پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

    عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    توضیحات

    درباره هتل Holiday Inn Antalya – Lara

    هتل هالیدی این آنتالیا – لارا واقع در منطقه اسکی لارای آنتالیا، که فقط و فقط ۵۰۰ متر با ساحل عمومی فاصله دارد، اقامتی جذاب و به یاد ماندنی ارائه می‌کند. این هتل چهار ستاره اتاق‌هایی دارد که از طریق بالکن آن می‌توان زیبایی‌های دریا را تماشا کرد. در لابی منحصر به فرد هتل Holiday Inn Antalya – Lara با مفهوم واقعی یک مکان آرام و آرامش‌بخش روبرو می‌شوید. گفتنی است که در داخل هتل، یک کافه استارباکس نیز وجود دارد که بدون شک از رفتن به آنجا پشیمان نخواهید شد. برخی از واحدها دارای یک قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند، که در بخش مرتبط با اتاق‌های هتل به تفصیل تمام بخش‌های اتاق‌ها شرح شده است. امکانات متعددی نیز در داخل هتل وجود دارد که برخی از آنها حتی رایگان هستند اما در حال حاضر، نکته حائز اهمیت درباره هتل هالیدی این آنتالیا – لارا موقعیت مکانی ایده آل آن است. از آنجایی که هتل Holiday Inn Antalya – Lara نزدیک به دریا واقع شده است، فاصله بسیار کمی با سواحل مختلف از جمله ساحل فسفرلو و ساحل لارا دارد. علاوه بر آن، فاصله ۲.۴ کیلومتری با آبشار زیبای دودن یک امتیاز مثبت دیگر برای هتل محسوب می‌شود. همچنین، مرکز خرید لاورا می‌تواند گزینه‌ای عالی برای خرید و حتی تفریح و سرگرمی باشد. این مرکز خرید لوکس که دارای سینما، کافه و از همه مهم‌تر فروشگاه‌های مختلف است، تنها ۶/۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. همه موارد گفته شده و گفته نشده که در ادامه ذکر خواهند شد، دست در دست هم داده‌اند تا هتل هالیدی این آنتالیا را تبدیل به یک گزینه مناسب برای اقامت، پس از خرید بلیط هواپیما آنتالیا کنند. اگر تا بدین لحظه نسبت به رزرو اتاق در هتل Holiday Inn Antalya – Lara شک داشتید، امکانات فوق العاده آن سبب از بین رفتن این دودلی خواهد شد.
    امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی این آنتالیا – لارا

    هر هتلی امکاناتی دارد که منجر به کسب رضایت مهمانان قبلی و همچنین کسب اشتیاق مسافران برای رزرو اتاق در آن می‌شود. در وهله اول به دو مورد از امکانات رایگان هتل هالیدی این آنتالیا – لارا اشاره می‌کنیم. اینترنت بی‌سیم رایگان و پارکینگ رایگان جزو خدمات ارزنده این هتل به شمار می‌رود. طبعا فراهم کردن هر دوی آنها برای یک هتل، در زمره الزامات قرار می‌گیرد. حال آنکه می‌توان بدون پرداخت هزینه از آنها استفاده کرد، دیگر جایی برای تردید نسبت به کاردرست بودن این هتل باقی نمی‌گذارد. برخلاف این دو، حمل و نقل فرودگاه با پرداخت هزینه‌ای اضافه قابل استفاده است. لازم به ذکر است، مهمانان برای تبدیل ارز نیازی به خارج شدن از هتل ندارند؛ در نتیجه، تمامی امور مرتبط با تبدیل ارز در داخل هتل فراهم و قابل انجام است. برای سرگرمی و فعالیت‌، اتاق مخصوص گیم ساخته شده است و قاعدتا اوقات خوشی را برای علاقمندان به گیم فراهم می‌کند. علاوه بر آن، بخشی اختصاصی به جهت انجام ورزشی با فعالیت جسمانی نیز تدارک دیده شده است. بازی دارت؛ قطعا انجام دادن این بازی همراه با دوستان و آشنایان یا حتی مهمانان دیگر، یک سرگرمی عالی قلمداد می‌شود. هتل هالیدی این آنتالیا تیم خدماتی بسیار خوبی نیز دارد؛ به طوری که پذیرش و پاسخگویی ۲۴ ساعته جزو ویژگی‌های مثبت آنها تلقی می‌شود. همچنین، توانایی مکالمه کارکنان به پنج زبان بین المللی که یکی از آنها زبان کشور خودمان است، از جمله مواردی به شمار می‌رود که به هیچ عنوان قابل چشم‌پوشی نیست. اما علاوه بر زبان فارسی، کارکنان به چهار زبان دیگر نیز با مهمانان به مکالمه می‌پردازند که عبارتند از: آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی.
    اگر سفر به شهر آنتالیا برای شما یک سفر کاری است، می‎‌توانید از دستگاه فتوکپی و فکس در داخل هتل وجود دارد استفاده کنید. حتی اگر مایل باشید، با پرداخت هزینه‌ای اضافی از اتاق ملاقات هتل که مخصوص دیدارهای کاری است، بهره ببرید. از نظر امنیتی نیز هتل Holiday Inn Antalya – Lara در سطح بالایی قرار دارد. کپسول‌های آتش نشانی در بخش‌های مختلف هتل، انواع دوربین‌های مداربسته در قسمت‌های عمومی داخل هتل و قسمت‌های خارجی هتل، هشدار دود، دسترسی به اتاق با کلید کارتی، نگهبانی شبانه روزی و نیز صندوق امانت جزو خدماتی است که در این هتل برای حفظ امنیت و آسایش مهمانان تدارک دیده شده است. مهمانانی که دارای نقص و محدودیت جسمانی هستند، هیچ نگرانی‌ای بابت دسترسی نداشته باشند. علاوه بر آسانسور که امکان تردد در هر ۱۳ طبقه هتل را آسان کرده است و توالت‌ها که به ریل‌های دستگیره‌ای مجهز هستند، حمام‌های این مجموعه نیز دارای وسایل کمک بصری هستند که دسترسی را با علائم لمسی آسان‌تر می‌کنند.
    رستوران هتل

    در داخل هتل، رستورانی شیک با انواع غذاهای بین المللی وجود دارد که مهمانان مطابق با منو قادر به انتخاب غذا خواهند بود.
    امکانات تفریحی هتل

    اگر به تناسب اندام خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستید، در ساعات مختلف می‌توانید از باشگاه ورزشی موجود در داخل هتل نیز استفاده کنید. یکی دیگر از خدمات مهم هتل Holiday Inn Antalya – Lara، مرکز درمانی و اسپا است. این خدمات شامل ماساژ، ماسک‌های صورت ورقه‌ای و نقابی برای سلامت پوست و نیز اسکراب بدن می‌شود. این هتل چهار ستاره یک استخر روباز هم دارد که مهمانان به جز ایام سرد سال، قادر به استفاده از آن در ساعات مختلف خواهند بود.
    اتاق‌های هتل و امکانات آن

    بدون شک اتاق‌های یک هتل جزو بخش‌های مهم آن هستند و کسانی که در صدد خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل هستند، امکانات و آسایش موجود در اتاق‌ها را نیز مد نظر قرار می‌دهند. اینترنت بی‌سیم رایگان که قبلا هم ذکر شده بود، در داخل اتاق‌ها نیز قابل دسترسی است. برای سرگرمی، تلویزیون‌ ال سی دی با شبکه‌های ماهواره‌ای قرار داده شده است تا مهمانان از تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌شان لذت ببرند. همه‌ی اتاق‌ها به اتو و میز مخصوص اتو مجهز شده اند. لازم به ذکر است، سیستم تهویه مطبوع نیز به صورت کنترل آب و هوا تعبیه شده است. وجود چای و قهوه ساز جزو سایر امکانات اتاق‌های هتل هالیدی این آنتالیا – لارا محسوب می‌شود. بدون شک این اتاق‌ها آرامش کامل در شب را به مهمانان هدیه می‌دهند. علاوه بر این که اتاق‌ها دارای عایق صوتی هستند، شما بر روی یک تختواب بسیار عالی استراحت خواهید کرد به طوری که بالشت مورد نظرتان را هم می‌توانید از منوی موجود انتخاب کنید. گفتنی است، حمام‌های اختصاصی با دوش به همراه توالت و دستمال توالت، حوله اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار جزو دیگر امکانات ممتاز هتل Holiday Inn Antalya – Lara به شمار می‌رود. همچنین، اتاق‌های این مجموعه به صورت روزانه توسط کارکنان آن نظافت می‌شود.
    فاصله هتل هالیدی این آنتالیا لارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

    فاصله تا ساحل فسفرلو: ۰.۵ کیلومتر
    فاصله تا موزه مجسمه‌های ماسه‌ای در هوای آزاد: ۱.۵ کیلومتر
    فاصله تا آبشار دودن: ۲.۴ کیلومتر
    فاصله تا ساحل لارا: ۴.۷ کیلومتر
    فاصله تا مرکز خرید تراسیتی: ۵.۶ کیلومتر
    فاصله تا مرکز خرید لاورا: ۶.۴ کیلومتر

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی آنتالیا وی آی پی | نوروز 1403

    آنتالیا
    تخفیف 10 %
    28,800,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 3 ستاره ATALLA

    آنتالیا
    تخفیف 5 %
    1,206,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 3 ستاره START

    آنتالیا
    تخفیف 5 %
    1,947,500 تومان