تور 4 روز دبی هتل 3 ستاره SADAF دبی :

تور 4 روز دبی هتل 3 ستاره صدف SADAF دبی تور ارزان هتل 3 ستاره دبی ، تور ارزان دبی ، تور زمینی دبی پرواز ارزان دبی ، پرواز چارتری دبی

پرداخت شما (تومان) :
3,007,000 تومان
3 %
تخفیف
3,100,000 تومان 93,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    دبی

    شرایط استفاده

    مشاوره بهترین قیمت و خدمات رایگان با سفرهای دور و نزدیک

    66567643-66567644

    در صورت موجود نبودن تاریخها حتما قبل از رزرو جهت تاریخ و ظرفیت با آژانس تماس گرفته شود

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

     

     

    ویژگی‌ها

    تور4روزه دبی هتل 3 صدف SADAF 

    قیمت بر حسب اتاق دوتخته با صبحانه میباشد.

    جهت استعلام قیمت تور کامل با آژانس تماس گرفته شود.

     

    در بهترین منطقه دبی 

    دسترسی اسان 

    جهت دریافت نرخ هتلهای مورد نظرتان در تماس باشید

    هر روز از تهران و اصفهان و شیراز

    تعداد روزها قابل افزایش میباشد.

    بیمه مسافرتی

    هتل با صبحانه 

    پرواز رفت و برگشت 

    ترانسفر فرودگاهی رایگان

    مدارک لازم جهت ثبت نام در تور دبی

    پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار

    دو قطعه عکس 3*4

    عکس از کارت ملی ، صفحه اول شناسنامه

    عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر

    هزینه ویزا جداگانه محاسبه می شود.

    توضیحات

    تور دبی با آژانس سفرهای دور و نزدیک


    راهنمای کامل شهر دبی ۲۰۲۳

    عروس خلیج فارس یعنی شهر دبی که پایتخت کشور امارات است، یکی از ثروتمندترین شهرهای خاورمیانه به شمار می‌رود. ریشه نام دبی از کلمه‌ای به نام دابا که نوعی ملخ است گرفته شده است و علاوه بر این برخی از افراد معتقد هستند که این نام از بازارهای نزدیک این شهر برداشته شده است.

    لازم به ذکر است که شهر دبی بالغ بر 13.5 مایل یعنی 35 کیلومتر مربع مساحت دارد. و طبق آخرین آمارگیری‌هایی که در این شهر انجام شده است، در حدود 3.331 میلیون نفر جمعیت در این شهر زندگی می‌کنند که بیشتر این افراد از کشورهای ایران ، هند و پاکستان هستند.

    درباره هتل Sadaf Hotel Dubai

    هتل صدف یکی از هتل‌های ۳ ستاره دبی است که علاوه بر سرویس‌دهی خوب از نظر مکانی دارای موقعیت مناسبی است. هتل صدف دبی در فاصله چندقدمی منطقه سنتی و بازار مرشید واقع شده است. تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به مرکز خریدAl Ghurair و خیابان پرشور و نشاط Al Riqqa که مملو از رستوران و مراکز خرید متنوع است می‌رسید. همچنین منطقه تفریحی کُرنیش دِیره هم به راحتی دردسترس است. در اطراف هتل کافه‌ها و رستوران‌ای دنجی به چشم می‌خورد که بهترین مکان برای نوشیدن چای و قهوه هستند. از امکانات هتل صدف دبی می‌توان به سرویس شاتل رایگان به مرکز خرید سیتی مال ، پاسخگویی ۲۴ ساعته، صندوق امانات ، اجاره خودرو ، خشکشویی ، لباسشویی است.
    همچنین سالن آرایشگاه هتل Sadaf Hotel Dubaiدبی این امکان را به مسافران می‌دهد که همیشه ظاهری آراسته داشته باشند. همه اتاق‌های هتل صدف دبی دارای عایق صوتی هستند و دارای امکاناتی چون تهویه‌مطبوع ،حمام خصوصی ، وای‌فای ، تلویزیون ، نظافت روزانه می‌باشد همچنین در صورت درخواست میز اتو در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در صورت نیاز به پول نقد دستگاه خود‌پرداز وجود دارد. مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل صدف دبی بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر از این بخش تهیه کنند. جالب است بدانید کارکنان هتل صدف دبی به زبان فارسی مسلط هستند. مرکز اسپا و ماساژ این هتل به خوبی خستگی یک روز گشت‌وگذار در دبی را از تنتان بیرون می‌کند. رستوران هتل صدف دبی با تنوعی از غذاهای بین ‌المللی آماده پذیرایی از مهمانان ین شهر است همچنین منوی غذایی مخصوص کودکان و افراد دارای رژیم غذایی خاص در دسترس است.
    هتل در منطقه‌ای قرار دارد که منطقه بهترین مکان برای یافتن برندهای روز دنیا ماند نایکی است.

    اماکن نزدیک به هتل صدف دبی

    مسجد دبي الكبير‎ تا هتل صدف دبی: ۱.۸ کیلومتر
    مرکز خرید ساهارا تا هتل صدف دبی: ۶.۶ کیلومتر
    آکواریوم شارجه تا هتل صدف دبی: ۸.۳ کیلومتر
    منطقه مراکز خرید سیتی واک (city walk) تا هتل صدف دبی: ۸.۶ کیلومتر

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    دبی Dubai
    جمیعت    3.332 میلیون
    زبان رسمی    عربی
    آب‌وهوا    ۴۱°C، مسیر باد جنوب شرقی با سرعت ۲۴ km/h، رطوبت ۲۲٪
    نخست‌وزیر    آل مکتوم
    منطقه زمانی    ‎+۴ گرینویچ



    آب و هوای دبی با آژانس سفرهای دور و نزدیک



    در بررسی شهر دبی ابتدا به آب‌وهوای این شهر بپردازیم. با توجه به این که شهر دبی دارای آب‌وهوای گرم و خشک دارد، به‌صورت میانگین دمای آن به 40 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و در روزهای سرد زمستان به 24 درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا می‌کند. ناگفته نماند که اگر قصد دارید به شهر دبی سفر کنید، برنامه سفر خود را برای فصل‌های بهار و زمستان برنامه‌ریزی کنید؛ چرا که در این فصل‌ها، آب و هوای معتدلی وجود دارد؛ اما اگر عاشق گرما هستید، می‌توانید در فصل تابستان نیز به این منطقه سفر کنید.
    آب و هوای دبی در فصل های مختلف سال

    آب و هوای دبی در فصل های مختلف سال متفاوت است.
    زبان و مذهب مردم شهر دبی با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    زبان و مذهب مردم دبی چیست؟ طبق قانون 7 اساسی کشور امارات، این کشور دین اسلام را به عنوان دین رسمی خود انتخاب کرده است و تقریبا به 95 درصد مساجدی که در شهر وجود دارد، کمک مالی ارائه می‌شود و تقریبا تمام امامان در این مساجد به کار گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که اکثر مساجد در شهر دبی توسط اداره امور اسلامی و خیریه با نام اوقاف کنترل می‌شود و همه امامان توسط خود دولت استخدام می‌شوند. دانستن این نکته نیز از اهمیت زیادی قائل است که دبی به دلیل اینکه مقصد بسیاری از مهاجران است، دارای جوامع بزرگی از مسیحی ، هندو ، بهائی ، بودایی وسایر جوامع مذهبی است.

     اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید با سفرهای دورونزدیک همراه ما باشید تا دیدنی‌های این شهر را به شما معرفی نماییم.  



    همان طور که آگاه هستید، زبان رسمی شهر دبی عربی است و به‌صورت معمول در طول روز با این زبان گفتگو می‌کنند و با یکدیگر به معاشرت می‌پردازند. اما به‌دلیل اینکه شهر دبی به‌عنوان شهر توریستی به حساب می‌آید، زبان انگلیسی نیز در این شهر بسیار رواج پیدا کرده است و به همین دلیل اگر شما به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید، می‌توانید به‌راحتی با مردم این شهر ارتباط برقرار کنید.
    دین اسلام به عنوان دین رسمی در دبی شناخته می‌شود


    زندگی و فرهنگ مردم دبی با آژانس سفرهای دور و نزدیک



    رسیدیم به بخش جالب این مقاله یعنی بررسی سبک فرهنگ و سبک زندگی در امارات و شهر دبی! به‌دلیل اینکه مردم دبی عرب هستند، فرهنگ و سنت عربی در زندگی این مردم در جریان است و این باعث تأثیرپذیری آن در معماری ، موسیقی ، پوشش ، آشپزی و سبک زندگی مردم دبی شده است. از فرهنگ‌های اسلامی مردم دبی می‌توان به این مورد اشاره کرد که امروزه در هر روز پنج بار مسلمانان این شهر به نماز فراخوانده می شوند و در روز‌های جمعه و شنبه تعطیل رسمی است.

     لازم به ذکر است که شهر دبی به‌عنوان شهر شب زنده‌داری نیز شناخته می‌شود و به‌دلیل اینکه سایر اقوام و ملت‌ها به این شهر مهاجرت می‌کنند، باعث تغییر فرهنگ این شهر شده است. این تغییر برای اولین بار با ورود ایرانی‌ها در سال 1900 شروع شد و بعدا در سال 1960 با ورود پاکستانی‌ها و هندی‌ها تغییر قابل‌توجهی پیدا کرد و این تغییر تا سال 2005 ادامه پیدا کرد به‌طوری که امروزه بیش از 84 درصد جمعیت دبی از سایر کشورها است و حدودی نیمی از این آن‌‎ها هندی هستند!

    مردم دبی در روز 5 بار نماز می خوانند اما پوشش در این شهر اجباری نیست
    اقتصاد و بازار کار دبی با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم، ابتدا باید به این مورد توجه کنیم که برای داشتن یک کسب‌وکار موفق در امارات باید به دو نکته اصلی توجه کرد. نکته اول داشتن مهارت و دانش تخصصی در مورد آن کسب‌وکاراست. نکته دوم وضعیت اقتصاد امارات و تقاضای بازار در این کشور است. امروزه در شهر دبی مشاغلی مانند آرایشگری ، پزشکی و درمانی ، حمل‌و‌نقل ، پتروشیمی و … بسیار فعال هستند و اگر شما مدرک مربوط به یکی از شغل‌ها را داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی در شهر دبی به کار مشغول شوید و به کسب درآمد بپردازید. اگر به فکر کار در امارات هستید، در ادامه لیستی از مشاغل پرطرفدار در این کشور را می‌توانید مشاهده کنید.

         پالایش نفت و پتروشیمی
        مخابرات
        حمل‌ونقل

        گردشگری
        درمانی
        تکنولوژی

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

     مهاجرت به  شهر دبی با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    اگر می‌خواهید بدون دادن مالیات در یک شهر مدرن زندگی کنید، مهاجرت به امارات و دبی یکی از گزینه‌های شگفت‌انگیز به شمار می‌رود؛ اما برای اینکه بتوانید به این شهر مهاجرت کنید باید بتوانید مجوز اقامت در این شهر را دریافت کنید. ناگفته نماند که اگر عضوی از خانواده در کشور امارات ندارید، می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام به دریافت مجوز اقامت کنید:

    استخدام به‌عنوان کارمند در یک شرکت اماراتی
    خرید ملکی به ارزش یک میلیون درهم (حتما باید بتوانید درآمد مربوط را نیز ثابت کنید.)
    تأسیس یک شرکت یا سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها



    کار در دبی با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    وضعیت کار در دبی به چگونه است؟ شهر دبی به‌دلیل اینکه یکی از شهرهای پیشرو در گردشگری، صنایع و تکنولوژی محسوب می شود. افراد بسیار زیادی این شهر را به‌عنوان محلی برای کسب‌وکار انتخاب می‌کنند. لازم به ذکر است که مشاغل مورد نیاز در امارات از جمله گردشگری ، حمل‌و‌نقل ، پتروشیمی ، تخصص‌های پزشکی و درمانی و … است و اگر در یکی از این موارد متخصص باشید، می‌توانید به‌‎راحتی وارد بازار کار در شهر دبی شوید.

     ناگفته نماند که به‌صورت میانگین در شهر دبی روزانه 9 ساعت کار انجام می‌شود که در طول هفته به 47 ساعت می‌رسد. یعنی در طول روز از ساعت 8:30 یا 9 کار شروع می‌شود تا ساعت 17:30 یا 18 به پایان می‌رسد.

    مهمترین جاهای دیدنی در دبی با آژانس سفرهای دور و نزدیک


    اگر در شهر دبی به گشت‌وگذار بپردازید، با سبک‌های مختلف معماری و سازه‌های شگفت‌انگیز روبه‌رو خواهید شد و حتی می‌توانید معماری‌های اسلامی را نیز در شهر دبی مشاهده کنید. اگر به شهر دبی سفر کردید و یا مجوز اقامت در این شهر را دریافت کردید، حتما به مهمترین جاهای دیدنی شهر دبی بروید. از مهمترین جاهای دیدنی شهر دبی می‌توانیم به مکان‌های زیر اشاره کنیم:
    جاهای دیدنی شهر دبی

    برج العرب از جاهای دیدنی شهر دبی است که باید دید.

        برج العرب
        برج خلیفه
        نخل جمیرا

        جزایر جهانی
        باغ معجزه دبی
        مارینا دبی

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

     

    برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید تور دبی

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    دبی ، دوبی ، تور دوبی ، تور دبی ، تور دبی ارزان ، تور ارزان دوبی ، تور هوایی دوبی ، سفر دوبی ارزان ، ویزای دوبی فوری ، ویزا دوبی ،  ویزا ارزان دوبی ، رزرو هتل دبی ، رزرو پرواز دبی ، پرواز دبی ،تور هتل صدف دبی ، هتل SADAF دبی ، هتل 5 ستاره دوبی ، هتل 3 ستاره دوبی ، رزرو هتل 4 ستاره دبی ، گشت در دبی با تور

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روز دبی هتل 5 ستاره FAIRMONT دبی

    دبی
    تخفیف 3 %
    10,767,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روز دبی هتل 5 ستاره GRAND HYATT دبی

    دبی
    تخفیف 3 %
    17,460,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روز دبی هتل 5 ستاره THE H HOTEL دبی

    دبی
    تخفیف 3 %
    11,397,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روز دبی هتل 5 ستاره AVANI دبی

    دبی
    تخفیف 3 %
    7,081,000 تومان