تور زمینی وان هتل 3 ستاره BIANCA DELUX :

تور زمینی وان هتل 3 ستاره بیانکا دلوکس BIANCA DELUX تور ارزان هتل وان ، تور ارزان وان ، تور زمینی وان بهترین قیمت تور وان ، تور وان شاد1403

پرداخت شما (تومان) :
2,910,000 تومان
3 %
تخفیف
3,000,000 تومان 90,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    وان ترکیه

    شرایط استفاده

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور زمینی وان

    هتل 3 ستاره بیانکا دلوکس BIANCA DELUX وان

    قیمت جهت یک شب اتاق دوتخته با صبحانه در ایام عادی میباشد.

    جهت دریافت نرخ دقیق پکیج تور تماس با آژانس و اعلام تاریخ و نفرات الزامیست.

    به همراه صبحانه 

    با بهترین هتل ها و خدمات و امکانات و رعایت پروتکل های بهداشتی

    رفت و برگشت با اتوبوس وی آی پی و ون

    زمان حرکت هر روز هفته انفرادی

    تاریخهای گروهی با آژانس چک شود.

    در صورت درخواست تور هوایی مبلغ پرواز تبریز اضافه میگردد.

    مدارک لازم جهت ثبت نام در تور وان

    پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار

    عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر

     هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست ))

    توضیحات

     تور وان با آژانس سفرهای دور و نزدیک


    آشنایی با شهر وان ترکیه

    بدون شک یکی از محبوب ترین شهر های کشور ترکیه، شهر وان می باشد. وان یکی از شهر های تاریخی و زیبای ترکیه می باشد. اگر قصد دارید به این شهر زیبا سفر کنید. بهتر است با خصوصیات شهر وان به طور کامل آشنا باشید. این شهر به دلیلی قرار گیری در کنار دریاچه وان آب و هوای بسیار مناسب و معتدلی دارد. دریاچه وان یکی از بزرگ ترین دریاچه های ترکیه می باشد. همچنین شهر وان یکی از شهرهای توریستی و گردشگری ترکیه محسوب می شود. سالانه تعداد زیادی از آلمانی ها و ایرانی ها به این شهر سفر می کنند.

    درباره هتل Bianca Deluxe Hotel Van


    هتل بیانکا دلوکس وان، از هتل‌های خوب و محبوب شهر توریستی وان ترکیه است که در مرکز شهر واقع شده و فاصله کمی با مراکز خرید وان ، جاهای دیدنی وان ، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها دارد. این هتل در سال ۲۰۲۲ تأسیس شده و واحدهای اقامتی وسیع ، راحت و شیک برای مهمانانی که با هدف گردشگری و سیاحت و یا برای انجام امور تجاری به وان سفر می‌کنند، فراهم کرده است. مهمانان در هتل بیانکا دلوکس وان از امکانات و خدمات متنوع رفاهی برخوردار می‌شوند و اقامتی به خوبی و راحتی خانه خودشان تجربه می‌کنند. برای رفتن به اماکن مهم شهر از این هتل ، کافی است تا مهمانان پیاده‌روی کوتاه انجام دهند و یا از تاکسی‌های همیشه حاضر جلوی هتل استفاده کنند. کارکنان زحمتکش و خوش‌برخورد هتل بیانکا دلوکس وان از مهمانان خود به خوبی استقبال کرده و برای تأمین اقامت به یادماندنی برای آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند. از آن جایی که سالانه گردشگران بسیار زیادی از ایران برای خرید و تفریح به وان ترکیه سفر می‌کنند، هتل‌های خوب زیادی در شهر وجود دارند و هتل بیانکا دلوکس وان یکی از آن‌هاست. بهتر است مهمانان قبل از شروع مسافرت، پیش از آن‌که ظرفیت اتاق‌ها تکمیل شود، نسبت به رزرو هتل Bianca Deluxe Hotel Van اقدام نمایند.

    امکانات و خدمات عمومی هتل بیانکا دلوکس وان


    در هتل بیانکا دلوکس وان امکانات و خدمات متنوع جهت آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. بیشتر گردشگران ایرانی برای سفر به وان به جای خرید بلیط هواپیما وان ، استفاده از خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند؛ بنابراین ، در این هتل می‌توانند از پارکینگ رایگان برای پارک خودروهایشان استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان ، میز ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم اعلام حریق ، کپسول آتش‌نشانی ، اتاق چمدان ، آسانسور و است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به سؤالات و نیازهای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای درخواست انواع خدمات از قبیل خدمات بیدارباش، تبدیل ارز و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان پذیرش به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی و یاری می‌نمایند.
    لازم به ذکر است، حیوانات خانگی در این هتل پذیرش نمی‌شوند.

    اتاق‌ های هتل


    در هتل بیانکا دلوکس وان انواع اتاق‌ها با طراحی‌های گوناگون و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای وجود دارند. مهمانان می‌توانند اتاق مدنظر خود را انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای هتل به شرح ذیل هستند:
    • اتاق‌های خانواده
    • تک نفره استاندارد
    • دونفره استاندارد
    • سه نفره استاندارد
    • سوئیت ماه‌ عسل
    و ... .


    اتاق‌ها وسیع و دل‌باز هستند و با اسباب و اثاثیه شیک و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها به کار گرفته شده است. چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

    امکانات اتاق ‌های هتل


    داخل تمام واحدهای هتل بیانکا دلوکس وان امکانات اساسی و ضروری رفاهی شامل مبلمان ، میز ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم اعلام حریق ، سیستم اطفاء حریق ، صندوق امانات ، مینی بار ، قهوه/ چای‌ساز ، آباژور ، کمد ، تلفن ، سرویس بهداشتی خصوصی ، حوله ، لوازم بهداشتی ، سشوار ، دمپایی و ... وجود دارند.

    رستوران هتل


    در رستوران هتل بیانکا دلوکس وان همه روزه وعده صبحانه به‌صورت بوفه‌ای به مهمانان سرو می‌شود و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه است. مهمانان در صورت درخواست می‌توانند صبحانه‌شان را در اتاق خود میل نمایند. ضمناً، در رستوران صندلی مخصوص کودک، شیر مخصوص کودک و آب گرم برای غذای کودک موجود هستند.

    فاصله هتل بیانکا دلوکس وان تا جاهای دیدنی نزدیک


    فاصله تا مرکز خرید آیدین پریهان وان: ۱٫۳ کیلومتر
    فاصله تا مرکز خرید AVM وان : ۱٫۷ کیلومتر
    فاصله تا موزه وان: ۴٫۳ کیلومتر
    فاصله تا خانه های قدیمی وان: ۵٫۵ کیلومتر
    فاصله تا قلعه وان: ۵٫۷ کیلومتر
    فاصله تا اسکله ساحلی وان: ۷٫۴ کیلومتر

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    این شهر در نزدیکی مرز ایران با ترکیه قرار دارد. همین موضوع باعث محبوبیت این شهر در بین ایرانیان شده است. شهر وان در شرق کشور ترکیه قرار دارد. در این مطلب با خصوصیات این شهر زیبا به طور کامل آشنا خواهید شد. همچنین هزینه های خرید خانه در ترکیه و شهر وان بسیار مناسب می باشد. و یکی از بهترین شهر ها برای مهاجرت محسوب می شود.

    مکان های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی نیز در این شهر قرار دارد. که با عزیزان و دوستانتان می توانید در این شهر زیبا لحظات شاد و خوبی را سپری کنید. بنابراین اگر قصد سفر و یا مهاجرت به کشور ترکیه را دارید. بدون شک شهر وان بهترین انتخاب است.


    معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر وان

    یکی از بهترین خصوصیات شهر وان جاذبه های تفریحی و تاریخی در این شهر می باشد. همین موضوع باعث محبوبیت این شهر شده است. و سالانه تعداد بسیار زیادی از توریست ها و گردشگران به شهر وان سفر می کنند. در ادامه با برخی از بهترین و معروف ترین مکان های دیدنی در این شهر آشنا خواهید شد.

    دریاچه وان با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    یکی از بهترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر دریاچه وان می باشد. همچنین این دریاچه یکی از بزرگ ترین دریاچه های ترکیه محسوب می شود. این دریاچه بدون شک زیبایی شهر وان را چندین برابر کرده است. به طور کلی می توان گفت یکی از بهترین خصوصیات شهر وان قرار داشتن این دریاچه در شهر وان می باشد.


    موزه وان یکی از جاذبه های گردشگری شهر وان

    یکی از بهترین خصوصیات شهر وان وجود موزه های تاریخی بسیار زیاد در این شهر می باشد. اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به موزه دارید می توانید به سراغ موز های شهر وان بروید و لذت ببرید. سکه های قدیمی، کتیبه ها و… از آثار جالب در این موزه ها می باشد.
    قلعه وان با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    یکی دیگر از بهترین خصوصیات شهر وان قلعه های جذاب در این شهر می باشد. قلعه سنگی وان یکی از محبوب ترین جاذبه ها در این شهر می باشد. همچنین در نزدیکی این قلعه برج ساردور قرار دارد. که می توانید از آثار جالب در این قلعه و برج لذت ببرید.

    مکان های دیدنی یکی از خصوصیان شهر وان

    بدون شک بهترین خصوصیات شهر وان مکان های دیدنی در این شهر می باشد. در ادامه با سایر مکان های دیدنی وان آشنا خواهید شد.

        آبشار مرادیه
        قلعه هوس اپ
        جزیره آختارما
        پارک آب وان
        خانه گربه های وان
        مسجد کایا چلبی
        کلیسای صلیب مقدس و…

    آب و هوای شهر وان با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    یکی از بهترین خصوصیات شهر وان آب و هوای مناسب و معتدل در این شهر می باشد. جاذبه های گردشگری و تاریخی مختلف ، قیمت مناسب هتل ها و بهترین مراکز خرید از جمله بهترین عوامل برای سفر به این شهر می باشد. همچنین آب و هوای شهر وان یکی از بهترین خصوصیات در این شهر می باشد. به طور کلی آب و هوای شهر وان در بیشتر ماه های سال مرطوب می باشد. اگر قصد دارید به این شهر زیبا سفر کنید بهتر است با بهترین زمان سفر و خصوصیات شهر وان آشنا باشید. بدون شک بهترین زمان سفر به شهر وان ماه ژوئن و ماه آگوست می باشد.

    البته فراموش نکنید که ماه های دیگر سال نیز برای سفر به این شهر مناسب است. به طور کلی می توان گفت فصل بهار در وان آب وهوای سرد و خنکی دارد. فصل بهار بهترین زمان برای سفر به این شهر می باشد. همچنین فصل تابستان در این شهر نیز گرم و معتدل می باشد. فصل پاییز و زمستان در وان نیز سرد و مرطوب می باشد. به طور کلی می توان گفت یکی از بهترین خصوصیات شهر وان آب وهوای معتدل در این شهر می باشد.

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    با آژانس سفرهای دور و نزدیک سفر کنید.

    برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید توروان ترکیه

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    ترکیه ، وان ، تور وان ، تور زمینی ، بلیط وان ، تور زمینی وان ، تور وان از تهران ، تور وان از کرج ، تور وان از قزوین ، تور وان از تبریز ، تور وان ارزان ، تور شاد وان ترکیه ، رزرو هتل BIANCA DELUX وان ، تور هتل بیانکا دلوکس وان ، هتل BIANCA DELUX وان  ، تور وان ترکیه،تور ترکیه ارزان ، تور دریاچه وان ، تور کنسرت شادمهر ، تور کنسرت وان ، تور ارزان ترکیه ، توریکروزه ، توردوروزه ، تورسه روزه ، تور طبیعتگردی شاد ، تور طبیعتگردی ارزان ، تور شاد طبیعتگردی ، تور ارزان طبیعتگردی ، تور شاد وان ، تور وان شاد ،تور ارزان وان ، تور وان ارزان ، توروان ، تورشادوان ، توروان شاد

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور وان ترکیه | نوروز و بهار 1403

    وان
    تخفیف 3 %
    4,753,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 4 ستاره RUA WORLD

    وان
    تخفیف 3 %
    3,637,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره AVALON ALTES

    وان
    تخفیف 3 %
    3,977,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره ROYAL BERK

    وان
    تخفیف 3 %
    2,560,800 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 4 ستاره RESMINA

    وان
    تخفیف 3 %
    2,454,100 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره SARDUR

    وان
    تخفیف 3 %
    2,366,800 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 4 ستاره Buyuk Urartu

    وان
    تخفیف 3 %
    2,454,100 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 4 ستاره TAHT PALACE

    وان
    تخفیف 3 %
    2,153,400 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره SEMIRA

    وان
    تخفیف 3 %
    1,998,200 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره ELITE NUR

    وان
    تخفیف 3 %
    1,872,100 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره MY DELUX

    وان
    تخفیف 3 %
    2,114,600 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره Buyuk Asur

    وان
    تخفیف 3 %
    1,794,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره TEBRIZ

    وان
    تخفیف 3 %
    1,697,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره BIG BOSS

    وان ترکیه
    تخفیف 3 %
    1,843,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 5 ستاره DEDEMAN RESORT

    وان ترکیه
    تخفیف 3 %
    4,403,800 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 5 ستاره THE CONFORIUM

    وان ترکیه
    تخفیف 3 %
    4,316,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره VAN LIFE

    وان ترکیه
    تخفیف 3 %
    4,025,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 3 ستاره DIANA

    وان ترکیه
    تخفیف 3 %
    2,037,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی وان هتل 4 ستاره REFORM (RONESANS)

    وان ترکیه
    تخفیف 3 %
    2,667,500 تومان