تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 4 ستاره ENDER :

تور زمینی و هوایی آنتالیا هتل 4 ستاره ایندر ENDER آنتالیا ترکیه ، آنتالیا ، تور ترکیه ، تور آنتالیا بلیط ترکیه ، بلیط آنتالیا ، تور آنتالیا نوروز 1403

پرداخت شما (تومان) :
3,800,000 تومان
5 %
تخفیف
4,000,000 تومان 200,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    آنتالیا

    شرایط استفاده

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست))

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور زمینی و هوایی آنتالیا

    هتل 4 ستاره ایندر  ENDER  آنتالیا

    قیمت جهت هرنفر در یک شب با صبحانه میباشد.

    جهت استعلام قیمت تور کامل زمینی یا هوایی با آژانس تماس گرفته شود.

    خدمات هتل :

    هزینه کودک و اتاق سینگل متفاوت است استعلام شود

    پارکینگ
    ورود حیوانات خانگی مجاز
    خشک‌شویی
    تهویه مطبوع
    رستوران
    استخر
    آسانسور
    صبحانه

    زمان حرکت هر روز هفته

    در صورت درخواست تور هوایی مبلغ پرواز اضافه میگردد.

    مدارک لازم جهت ثبت نام در تور آنتالیا

    پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

    عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    توضیحات

    تور آنتالیا با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    شهر آنتالیا یکی از شهرهای مهم ترکیه است که سالانه گردشگران بسیار زیادی از ایران و دیگر کشورها به آن سفر می‌کنند. یکی از ویژگی های مهم این شهر برخورداری از نظم و زیبایی خاصی است که مشابه آن حتی در کشور های اروپایی نیز وجود ندارد. به آنتالیا مرکز گردشگری و تفریح ترکیه نیز می گویند، این شهر از اهمیت خاصی در صنعت توریسم ترکیه برخوردار است؛ تا جایی که شهر آنتالیا ترکیه به عنوان یکی از شلوغ ترین شهر های این کشور، به ویژه در فصل های پر گردشگر است.



    هتل Ender Hotel

    با خدمات عالي خود پذيراي مهمانان ميباشد. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد.این هتل فقط پذیرای افراد مجرد می باشد.اين هتل داراي 8 اتاق مي باشد. کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.در باغ هتل استراحت کنيد.کارکنان ما به انگلیسی و ترکی صحبت مي کنند.سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم با تکنولوژی وای فای به صورت کاملا رایگان در این هتل برقرار می باشد، که همه میهمانان می توانند با استفاده از دستگاه های مجهز به وای فای مثل انواع نوت بوک ها و گوشی همراه به اینترنت متصل و از همه امکانات اینترنت، نظیر چک کردن ایمیل، چت صوتی و تصویری و دانلود فایلهای مختلف استفاده کنند. هتل اندر دارای 20 اتاق است که مجهز به اینترنت رایگان ، نظافت روزانه اتاق ها ، تلویزیون و تهویه مطبوع است . از امکانات این هتل میتوان به تراس - باربیکیو - استخر رو باز - کلاب شبانه - کارائوکه - بار - خشکشویی - صندوق امانات - پارکینگ - اینترنت بیسیم رایگان در لابی - اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها - نظافت روزانه اتاق ها - تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای - اجاره اتومبیل - سیستم تهویه هوا - سیستم گرمایشی - شاتل فرودگاه و کارکنان چند زبانه اشاره کرد.
    معرفی شهر آنتالیا ترکیه

    آنتالیا، در قسمت غربی کشور ترکیه واقع شده است؛ این شهر که در منطقه ی مدیترانه ای این کشور قرار دارد، با شهر های بوردور ، سریک ، کورکوتلی و کمر همسایگی دارد. امروزه آنتالیا تقریبا 2 میلیون و پانصد نفر جمعیت دارد. جالب است بدانید که از سال 2000 میلادی تا کنون، سرمایه گذاری های زیاد و کلانی روی گردشگری این شهر مهم انجام گرفته است و می توان گفت علت انجام گیری آن ها نیز تنها این است که این شهر میزان بالایی از گردشگران را در سال از آن خود می کند. ساختن انواع هتل ها ، پارک ها ، سواحل زیبای مدیترانه ای و مرکز های خرید لوکس ، از جمله تغییرات و اقداماتی است که چند سالی است در شهر آنتالیای ترکیه انجام گرفته است. همان طور که شاید حدس زده باشید، اقتصاد مردم این شهر با صنعت گردشگری رابطه ی زیادی دارد و مردم آنتالیا، در کنار پرداختن به نیاز های توریست ها، کشاورزی نیز می کنند. جالب است بدانید که فعالیت کشاورزی مردم آنتالیا، در کنار فعالیت های مربوط به توریسم نیز قدرت زیادی دارد؛ برای مثال محصولات اصلی مردم این شهر مرکبات ، زیتون ، پنبه و انواع میوه جات و سبزیجات است.

    اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید با سفرهای دورونزدیک همراه ما باشید تا دیدنی‌های این شهر را به شما معرفی نماییم.


    تاریخچه شهر آنتالیا

    در حدود 200 سال پیش از میلاد مسیح سلسله آتالیت پرگامون شهر آنتالیا ترکیه را ساخت و نام آن را آتتالیا نامید. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، رومیان شهر آنتالیا را تصرف کرده و این شهر به پایگاه نیروی دریایی رم و ناوگانی قدرتمند تبدیل شد. پس از به تصرف درآمدن این شهر به دست رومیان ، آنتالیا ظاهری کاملاً رومی یافت و پیشرفت چشمگیری کرد. برخی از بناهای تاریخی شهر آنتالیا همچون دروازه هادریان و برج هیتلریک در زمان رومیان ساخته شده‌اند. پس از گذشت مدتی امپراتوری رم به دو بخش تبدیل شد و آنتالیا بخشی از مناطق روم شرقی یا بیزانس شد.

    با گذشت زمان کوتاهی حکومت‌های اسلامی به تدریج قدرت گرفته و مسلمانان در تلاش بودند به مناطقی که تحت تسلط روم شرقی است، دست یابند. در نهایت سلجوقیان که یک قوم مسلمان بودند در سال 1207 شهر آنتالیا ترکیه را به تصرف خود درآوردند. مدتی بعد امپراتوری عثمانی در ترکیه ظهور کرد و عثمانیان موفق شدند در سال ۱۳۹۱ شهر آنتالیا در ترکیه را به تصرف خود در آورند. جالب است بدانید این شهر به مدت 500 سال در اختیار عثمانیان باقی ماند. البته تاریخچه شهر آنتالیا به اینجا ختم نمی‌شود و در طی جنگ جهانی اول نیز متفقین عثمانیان را تجزیه کرده و در نتیجه آنتالیا به دست ایتالیایی‌ها افتاد. در نهایت یک نیروی نظامی به فرماندهی آتاتورک شهر آنتالیا را از تصرف ایتالیایی‌ها خارج کرده و آنتالیا در نهایت بخشی از جمهوری ترکیه شد.


    جمعیت شهر آنتالیا

    یکی از مهمترین اطلاعات درمورد شهر آنتالیا، جمعیت این شهر است. می‌توان بیان کرد شهر آنتالیا جزو پر جمعیت‌ترین شهرهای کشور ترکیه به حساب می‌آید. طبق سرشماری‌هایی که در پایان سال ۲۰۱۹ در استان آنتالیا صورت گرفت، متوجه شدند که این شهر در حدود 2 میلیون و 511 هزار نفر جمعیت دارد. همچنین سالانه تعداد بسیاری از گردشگران و مسافران که تعدادشان به میلیون‌ها نفر می‌رسد به این شهر زیبا سفر می‌کنند.
    آب و هوای شهر آنتالیا ترکیه

    آنتالیا جزو خوش آب و هوا ترین استان‌های کشور ترکیه به حساب می‌آید. به طور کلی آب و هوای این شهر چندان متغیر نبوده و از هوایی معتدل و گرم برخوردار است. گفته می‌شود در بیشتر روزهای سال هوای این شهر بسیار گرم و آفتابی است؛ به همین سبب یکی از تفریحات مورد علاقه افراد این شهر و مسافرانی که به آنتالیا سفر می‌کنند، تفریحات ساحلی هستند؛ زیرا آب و هوا بسیار برای تفریحات ساحلی در این شهر مناسب است. با وجود این که بیان کردیم شهر آنتالیا همواره آب و هوای تقریباً ثابتی داشته و آب و هوای چندان متغیری ندارد، بهتر است پیش از سفر خود به این شهر در خصوص تغییرات آب و هوایی آن اطلاعات کافی و لازم را دریافت کنید.


    موقعیت جغرافیایی شهر آنتالیا

    آنتالیا یکی از استان‌های ترکیه بوده که مرکز آن نیز شهری با نام آنتالیا است. این شهر هشتمین شهر محبوب کشور ترکیه به حساب می‌آید و در شمال خلیج آنتالیا و در جنوب غربی ترکیه واقع شده است. درباره شهر آنتالیا باید بگوییم که این شهر بزرگترین شهر کشور ترکیه در ساحل مدیترانه به حساب می‌آید. آنتالیا با رشته کوه‌های تاروس کاملا محاصره شده و در دره ساحلی قرار گرفته است. مساحت این شهر در حدود ۱۴۱۷ کیلومتر مربع  بوده و ارتفاع متوسط آن از سطح دریا 35 متر برآورد می‌شود.

    اگر نقشه شهر آنتالیا را مشاهده کنید، می‌توانید شهر‌های اطراف آنتالیا را را ببینید. این شهر از قسمت شمالی با بوردور از قسمت شرقی با شهر سریک، از قسمت غربی با شهر کورکوتلی هم مرز است و مرز جنوبی این شهر با شهر کمر یکی است. به علاوه در جنوب این شهر نیز دریای مدیترانه واقع شده به همین سبب گفته می‌شود شهر آنتالیا بزرگترین تفریحگاه ساحلی بین المللی ترکیه به حساب آمده و سالانه در حدود ۱۲.۵ میلیون گردشگر به این شهر سفر می‌کنند.


    زبان و مذهب مردم آنتالیا

    در این قسمت سعی داریم به بررسی زبان و مذهب مردم شهر آنتالیا بپردازیم. زبان ساکنان شهر آنتالیا، همان زبان ترکی استانبولی می باشد که در قسمت های مختلف کشور ترکیه نیز از آن استفاده می شود؛ البته اصلا لازم نیست نگران برقراری ارتباط با ترک های این شهر داشته باشید، چون اکثر ساکنان آنتالیا به دلیل اقتضای شرایط شهرشان، به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و شما می توانید با آن ها انگلیسی نیز صحبت کنید. در رابطه با دین و مذهب مردم آنتالیا نیز باید بگوییم که در گذشته، دین رایج میان مردم ترکیه، دین مسیحیت بوده و کتاب مقدس آنان نیز انجیل بوده است؛ اما با گذشت زمان و قبول کردن دین اسلام توسط امپراطوری عثمانی در سال 1924 میلادی، دین مردم این کشور به اسلام تغییر پیدا کرد؛ اکثر ترک های این کشور مسلمان سنّی هستند و افراد ساکن در آنتالیا نیز مسلمان اهل تسنن می باشند. اما بد نیست که بگوییم امروزه، تقریبا احکام اسلامی در این کشور بسیار کمرنگ شده اند؛ برای مثال همان طور که در بالا و در قسمت آداب و رسوم مردم آنتالیا گفته شد، اکثر زنان این کشور حجاب کاملی ندارند و عده ای نیز با داشتن دین اسلام، نماز نمی خوانند. تقریبا می توان گفت مهم ترین مناسبت برای مردم شهر آنتالیا و کشور ترکیه، ماه مبارک رمضان است. در این ماه اکثر ترک ها روزه می گیرند و افطاری می دهند.


    مرکز شهر آنتالیا کجاست؟

    مرکز شهر قدیمی آنتالیا کالیچی نام داره که بسیار زیبا و جذاب است. این شهر زیبا در قلب شهر آنتالیا واقع شده و دارای ساختمان‌های تاریخی، امکانات تفریحی هتل‌ها و رستوران‌های بسیار زیادی است.  به طور معمول افرادی که با تور آنتالیا به این شهر سفر می‌کنند، حتماً از مرکز شهر قدیمی آنتالیا یعنی کالیچی دیدن می‌کنند. از جمله جاذبه‌های دیدنی مرکز شهر آنتالیا می‌توان به مواردی همچون ورودی های دروازه هادریان ، برج هیدیرلیک ، Yivli Minaret مناره فلوت آنتالیا (مسجد یولی) و Kesik اشاره نمود. جالب است بدانید که منطقه کالیچی تنها یک کیلومتر مربع مساحت داشته و افراد می‌توانند با پای پیاده تمامی مناطق کالیچی را ببینند.


    فرهنگ و آداب و رسوم مردم آنتالیا

    آداب و رسوم خاصی در شهر آنتالیا کشور ترکیه وجود دارد. برای مثال مردم در شهر آنتالیا احترام بسیار زیادی برای افراد سالمند و مسن قائل هستند و هنگام ملاقات آنها روبوسی دست افراد و چسباندن دست آنها به پیشانی بسیار مرسوم است. باید توجه نمایید در سفر خود به شهر آنتالیا هرگز با انگشت به کسی اشاره نکنید، زیرا این کار نشانه بی‌ادبی است. یکی دیگر از رسم‌های پر طرفدار در شهر آنتالیا دید و بازدید از اقوام و شب‌نشینی است.

    مردم اهمیت بسیار زیادی به میهمان نوازی ، شب‌نشینی‌ها و برگزاری مهمانی‌ها می‌دهند. شاید جالب باشد بدانید ترک کردن زود هنگام میهمانی توسط مهمان‌ها صاحبخانه را ناراحت می‌کند و در کشور ترکیه این کار نشان دهنده نا رضایتی از مهمانی است.

     

     برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید تور آنتالیا

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس سفرهای دور و نزدیک با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    تور آنتالیا ، تور زمینی آنتالیا ، سفر آنتالیا ، تور هوایی آنتالیا ، آنتالیا گردی ، تور آنتالیا نوروز ، تور زمینی آنتالیا ، تور آنتالیا نوروز 1403 ، تور آنتالیا ارزان ، تور آنتالیا لحظه آخری ، تور آنتالیا 5 ستاره ،  رزرو هتل ENDER آنتالیا ، تور هتل ایندر آنتالیا ، هتل ENDER آنتالیا ، تور  زمینی ارزان آنتالیا ، تور آنتالیا 1403 ، تور شاد آنتالیا  ، پرواز آنتالیا ،  تور گروهی آنتالیا ، بلیط هواپیما آنتالیا ، قیمت تور آنتالیا ،  تور آنتالیا بلک ، تور آنتالیا وی آی پی ، آنتالیا تور vip ، تور کف پارتی آنتالیا ، تور کنسرت آنتالیا ، تخفیف تور آنتالیا ، تور آنتالیا عید نوروز ، تور لاکچری آنتالیا 

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی آنتالیا وی آی پی | نوروز 1403

    آنتالیا
    تخفیف 10 %
    28,800,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 3 ستاره ATALLA

    آنتالیا
    تخفیف 5 %
    1,206,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 3 ستاره START

    آنتالیا
    تخفیف 5 %
    1,947,500 تومان