تور 6 شب و 7 روزه انتالیا هتل 5 ستاره :

هتل 5 ستاره grand park در منطقه عالی و دسترسی آسان

پرداخت شما (تومان) :
9,216,000 تومان
10 %
تخفیف
10,240,000 تومان 1,024,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    آنتالیا

    شرایط استفاده

    هر خرید جهت یک نفر میباشد

    کنسلی و تغییر تاریخ یا نام پس از خرید مشمول جریمه خواهد شد

    قبل و بعداز خرید هماهنگی با آژانس مربوطه الزامیست

    پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار الزامیست

     

    ویژگی‌ها

    تور6 شب و7 روز انتالیا

    نرخ شروع قیمت برای هر نفر در اتاق دوتخته میباشد

    نرخ سینگل متفاوت است

    جهت دریافت نرخ هتلهای مورد نظرتان در تماس باشید

    خدمات

    پرواز رفت و برگشت

    هتل با صبحانه

    ترانسفر

    بیمه مسافرتی

    توضیحات

    مسجد یولی مناره

    مناره بلند و درختان اطراف مسجد یولی

     

    یکی از جالب توجه‌ترین آثار تاریخی آنتالیا، مسجد یولی مناره است که توسط سلطان سلجوقی، علاءالدین کیقباد بین سال‌های ۱۲۱۹ الی ۱۲۳۶ میلادی ساخته شد. این مسجد نمونه‌ بارزی از معماری دوران سلجوقی است. مناره‌ این مسجد شکلی استوانه‌‌ای دارد و دارای یک گنبد چندضلعی در قسمت بالایی‌اش است. مسجدی که در قرن چهاردهم میلادی در کنار این مناره ساخته شده، همچنان مورد استفاده است. این مناره دقیقا در نزدیکی دروازه‌ ورودی قدیمی شهر قرار دارد. در قسمت پشت مناره‌ یولی، یک برج ساعت از دوران عثمانیان به‌همراه چندین مقبره در اطراف آن واقع شده‌‌اند. این بنا امروزه به‌عنوان موزه‌ جذاب قوم نگاری در آنتالیا شناخته می‌شود.

    دروازه هادریان

    ستون های سفید رنگ کنار دروازه هادریان

     

    دروازه‌ هادریان یکی از شگفت‌انگیزترین ورودی‌های کالیچی است. بخش‌های زیادی از دیوارهای مربوط به یونان و روم باستان در این منطقه سالم باقی مانده‌اند که «دروازه‌ هاردیان» یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. این دروازه در سال ۱۳۰ پس از میلاد به افتخار ورود امپراتور روم باستان، یعنی هادریانوس به این شهر ساخته شد. بنای دروازه دارای یک در ورودی از جنس سنگ مرمر با سه طاق قوسی‌شکل است که توسط برج‌هایی در کناره‌هایش مستحکم و با مجسمه‌ها و حکاکی‌های زیبا آذین‌بندی شده است. اگر از زیر طاق‌های این دروازه عبور کنید، می‌توانید از تماشای حکاکی‌های روی سقف آن لذت ببرید؛ حکاکی‌هایی که به‌خوبی طی زمان سالم مانده‌اند.

    قلعه رومیان 

    قلعه رومیان آنتالیا

    این برج پهن و استوانه‌ای شکل که ۱۴ متر ارتفاع دارد، در قرن دوم میلادی ساخته شد. قلعه رومیان (برج و باروی رومی) نمایی به‌سمت بندر قدیمی دارد و در اطراف پارک کارالی‌اوغلو واقع شده است. هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند هدف از ساخت قلعه‌ رومی چه بوده است؛ اما بیشتر باستان‌شناسان بر این باور هستند که این قلعه، برج مراقبتی برای بندر پر رفت‌و‌آمد شهر بوده است. قلعه رومی اکنون مکانی اید‌ئال برای تماشای غروب آفتاب و داشتن نمایی همه‌جانبه از بندر قدیمی است.

    درباره گرند پارک لارا

    یکی از مناسب ترین گزینه هایی که برای سفرهای خارجی همیشه روی میز قرار دارد سفر به انتالیا است. آنتالیا از شهرهایی است که در غرب ترکیه قرار گرفته است و بسیار گردشگر پذیر می باشد. آنتالیا همواره مورد استقبال ایرانیان برای مسافرت بوده است که در آن به استراحت و تفریح می پردازند. هتل  4 ستاره گرند پارک لارا ( GRAND PARK LARA) در آنتالیا یقینا می تواند در بهتر شدن سفر به گردشگران کمک کند و اقامت راحت و دلچسبی را برایشان فراهم نماید.این هتل در 16 کیلومتری شهر انتالیا در منطقه لارا واقع شده است که در سال 2013 ساخته شد. هتل گرند پارک لارا هتل ساحلی زیبایی می باشد که از 4 ساختمان تشکیل شده است و هتلی تازه ساز محسوب می شود. هرکدام از ساختمان ها دارای 9 طبقه و در مجموع 896 اتاق می باشد که برای خدمات رسانی به مسافران فراهم گشته است.فاصله 200 متری هتل تا ساحل اختصاصی خود آن را به هتلی محبوب برای مسافران تبدیل می کند. این هتل تمیز و بزرگ معمولا گردشگران ایرانی، روسی و آلمانی را پذیرا می باشد و بیشتر میهمانان آن را این افراد شامل می شوند. پرسنل هتل افرادی هستند که زبان های آلمانی، ترکی، انگلیسی و روسی را مسلط می باشند و به راحتی می توان با ااین افراد ارتباط برقرار کرد و سوالات خود را از آن ها پرسید.
    هتل گرند پارک لارا هتلی زیبا و لاکچری است که می توان اقامتی خوب را در آن تجربه کرد و خاطرات خوبی را رقم زد.

    رزرو هتل گرند پارک لارا در آنتالیا-لارا | علی بابا

     

    جاذبه های اطراف
    آکسو دلفیناریوم
    917m
    ساحل لارا
    1.4km

    مشخصات فروشنده

    تهران

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی آنتالیا وی آی پی | نوروز 1403

    آنتالیا
    تخفیف 10 %
    28,800,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 3 ستاره ATALLA

    آنتالیا
    تخفیف 5 %
    1,206,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 3 ستاره START

    آنتالیا
    تخفیف 5 %
    1,947,500 تومان